به گزارش comicbook، تئاتر «شبح اپرا»، طولانیترین موزیکال برادوی پس از ۳۵ سال اجرا به کار خود پایان داد. شبح اپرا طولانیترین نمایش در تاریخ برادوی پس از ۳۵ سال به پایان رسید. سخنگوی نمایش شبح اپرا روز جمعه اعلام کرد که این نمایش در ۱۸ فوریه ۲۰۲۳ در تئاتر مجستیک برای بار آخر به […]
به گزارش comicbook، تئاتر «شبح اپرا»، طولانیترین موزیکال برادوی پس از ۳۵ سال اجرا به کار خود پایان داد. شبح اپرا طولانیترین نمایش در تاریخ برادوی پس از ۳۵ سال به پایان رسید.
سخنگوی نمایش شبح اپرا روز جمعه اعلام کرد که این نمایش در ۱۸ فوریه ۲۰۲۳ در تئاتر مجستیک برای بار آخر به روی صحنه میرود. این نمایش تنها چند هفته قبل از آخرین اجرای خود سی و پنجمین سالگرد خود را جشن گرفت.
شبح اپرا یک تئاتر موزیکال از اندرو لوید وبر است، این تئاتر بر اساس رمانی فرانسوی به نام شبح اپرا از گاستون لورو ساخته شده که آهنگسازی ترانههای این موزیکال از لوید وبر، ترانهسرایی آن با چارلز هرت و ریچارد استیلگو بودهاست.
گفته شده است، گویا دلیل پایان نمایش شبح اپرا (The Phantom of the Opera) در برادوی مشکل اقتصادی است. زیرا فروش بلیط برای تمام نمایشهای برادوی در طول همهگیری کرونا ویروس بهطور چشمگیری کاهش یافت. همچنین طبق گزارش CNN، نمایش شبح اپرا در طی یک هفته از ۲۵۵ هزار شرکت کننده هبه ۱۸۰هزار نفر کاهش یافته است.
نمایش شبح اپرا با کارگردانی هال پرینس، تهیهکنندگی کامرون مکینتاش و آهنگسازی اندرو لوید وبر ساخته شده است. این نمایش موزیکال بر اساس رمان کلاسیک Le Fantôme de L’Opéra اثر گاستون لروکس، در اکتبر ۱۹۸۶ در وست اند لندن نمایش داده شد و در ۲۶ ژانویه ۱۹۸۸ در برادوی روی صحنه رفت.
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.