به گزارش رسانههای هندی، کریشنا ستاره بزرگ صنعت فیلمسازی هند زبان تلوگوی، روز دوشنبه به دلیل مشکلات شدید قلبی که نیاز به احیا داشت به بیمارستانی در حیدرآباد هند منتقل شد و صبح سه شنبه در بیمارستان درگذشت. این بازیگر، کارگردان و تهیهکننده هندی در سال ۱۹۴۳ با نام غتاماننی سیوا راما کریشنا مورتی به […]
به گزارش رسانههای هندی، کریشنا ستاره بزرگ صنعت فیلمسازی هند زبان تلوگوی، روز دوشنبه به دلیل مشکلات شدید قلبی که نیاز به احیا داشت به بیمارستانی در حیدرآباد هند منتقل شد و صبح سه شنبه در بیمارستان درگذشت.
این بازیگر، کارگردان و تهیهکننده هندی در سال ۱۹۴۳ با نام غتاماننی سیوا راما کریشنا مورتی به دنیا آمد و کار در صنعت فیلم را در سال ۱۹۶۱ آغاز کرد. او اولین نقش اصلی خود را در سال ۱۹۶۵ در فیلم «Thene Manasulu» بازی کرد.
او با کارگردانان بزرگی از جمله آدورتی سوبا رائو، وی. مادوسودان رائو، کی. ویسوانات، باپو، داساری نارایانا رائو و کی. راگاوندرا رائو کار کرده است. از شناخته شدهترین نقشهای کرشنا میتوان به ایفای نقش آلوری سیتاراما راجو، مبارز آزادی در آندرا پرادش اشاره کرد. همچنین کریشنا در ۴۸ فیلم با ویجایا نیرمالا و ۴۷ فیلم با جایا پرادا کار کرده است.
کریشنا علاوه بر فعالیت حرفهای خود بهعنوان بازیگر، کارگردان و تهیهکننده در طول پنج دهه و ۳۵۰ فیلم، بهعنوان پدر ستاره فعلی ماهش بابو نیز شناخته میشود.
او مانند بسیاری از ستارههای سینمای هند وارد عرصه سیاست شد. او در سال ۱۹۸۹ به عنوان عضو حزب کنگره به مجلس راه یافت و در نتیجه در سال ۲۰۱۲ از سیاست بازنشسته شد.
نارندرا مودی، نخست وزیر هند در خصوص مرگ کریشانا گفت: کریشنا گارو یک سوپراستار افسانهای بود که با بازیگری همه کاره و شخصیت پر جنب و جوشش قلب مردم را به دست آورده بود. مرگ او ضایعهای بزرگ برای دنیای سینما و سرگرمی است. در این ساعت غم انگیز افکار من با تمام خانواده اش است.
راجینیکانث بازیگر افسانهای گفت: درگذشت کریشنا گارو ضایعه بزرگی برای صنعت فیلم تلوگو است. همچنین همکاری با او در سه فیلم خاطراتی است که من همیشه آن را گرامی خواهم داشت.
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.