هزمان با هفته دولت

کلنگ زنی زمین دبستان ۶ کلاسه خیرساز روستای نهاویس بخش سجاس رود شهرستان خدابنده

همزمان با هفته دولت کلنگ زنی زمین دبستان ۶ کلاسه خیرساز روستای نهاویس بخش سجاس رود شهرستان خدابند انجام شد.

 

 

همزمان با هفته دولت کلنگ زنی زمین دبستان ۶ کلاسه خیرساز روستای نهاویس بخش سجاس رود شهرستان خدابند انجام شد.

به گزارش خبرنگار ماجرا نیوز این مراسم عصر روز گذشته با حضور تاراسی فرماندار ، حسینی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، دیگر مسئولین شهرستان خدابنده ، اهالی روستای نهاویس و اعضای شورای های اسلامی روستاهای مجاور برگزار شد.

در ابتدای این آیین باشکوه حجت الاسلام ابراهیم عیوضی یکی از روحانیون نهاویس و پیشگام این کار خداپسندانه، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و ضمن تشکر از اهالی نهاویس به خاطر همراهی در تامین زمین این پروژه آموزشی از مهندس مهران صمیمی از خیرین مدرسه ساز ساکن کرج که هزینه احداث این مدرسه را متقبل شده است قدردانی کرد.

وی در ادامه افزود: این مدرسه در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع و زیر بنای حدود ۳۰۰ متر مربع ساخته می شود.

حجت الاسلام عیوضی در پایان سخنانش با اشاره به پیگیری موضوع ساخت این آموزشگاه از سال قبل خاطر نشان کرد: با توجه به قول خیر محترم و مسئولین اداره کل نو سازی مدارس استان زنجان ان شاءالله تا ۲۴ ماه آینده شاهد بهره‌برداری از این مدرسه خواهیم بود.

در ادامه البرز حسینی نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی از پذیرش احداث مدرسه در مناطق محروم توسط خیر محترم تشکر و آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری برای تسریع در احداث و افتتاح سریع این مجموعه با توجه به نیاز شدید روستای مزبور مورد تاکید قرار داد.

در پایان این مراسم کلنگ آغاز این پروژه با عنوان مدرسه آرش صمیمی به زمین زده شد.

لازم به توضیح است روستای نهاویس داری ۱۲۰ خانوار سکنه بوده و تعداد دانش آموزان مقطع ابتدایی آن بالغ بر ۸۰ نفر میباشد که در طول سال تحصیلی برای حضور در کلاس درس به شهر سجاس”مرکز بخش” در حال رفت آمد می باشند .