۱۰:۱۱ – ۱۹ آذر ۱۴۰۱ ۱۰:۱۱ – ۱۹ آذر ۱۴۰۱ حامد قشلاقی طراحی و تهیهکنندگی رئالیتی تاکشوی «طناز» را که با میزبانی و کارگردانی کمال تبریزی به گفت و گو با بازیگران اختصاص داشته و در حال حاضر فاز اول آن در مرحله تدوین و اصلاح رنگ توسط مهدی ایروانی است، برعهده دارد.حامد قشلاقی تهیهکننده […]
۱۰:۱۱ – ۱۹ آذر ۱۴۰۱
حامد قشلاقی طراحی و تهیهکنندگی رئالیتی تاکشوی «طناز» را که با میزبانی و کارگردانی کمال تبریزی به گفت و گو با بازیگران اختصاص داشته و در حال حاضر فاز اول آن در مرحله تدوین و اصلاح رنگ توسط مهدی ایروانی است، برعهده دارد.حامد قشلاقی تهیهکننده و مدرس دانشگاه به عنوان طراح و تهیهکننده پروژه رئالیتی تاکشوی «طناز» همراهی میکند.او متولد اردیبهشت ۱۳۵۹ و دارای مدرک کارشناسی عکاسی دانشگاه هنرومعماری، کارشناسیارشد گرافیک دانشکده هنرومعماری و دکترای مدیریت کسب و کار است.قشلاقی از سال ۸۳ در دانشگاههای هنر تهران و یزد و دانشکدههای علمی و کاربردی تهران به تدریس فعالیت داشته و تهیهکنندگی و اجرای طرح اولین تولید محتوای فضای مجازی به نام «دید در شب» با اجرای رضا رشیدپور را عهدهدار بوده است.تهیهکنندگی و کارگردانی برنامه سینمایی «آپاراتچی» با اجرای امیر پوریا(بهترین برنامه اینترنتی سال ۹۶ از نگاه منتقدان)، تهیهکنندگی برنامه «جهان فوتبال» با اجرای جهانگیر کوثری، مشاور هنری فیلیمو و آپارات از سال ۹۲ تا ۹۹، تهیه کنندگی و کارگردانی مجموعههای مستند «دستهای ماندگار»، «این مردم نازنین»،«شهر دیوانه» و مستند «حمال شغل شریف» نیز از دیگر سوابق هنری اوست.رئالیتی تاکشوی «طناز» که تصویربرداری فاز اول آن به پایان رسیده، میزبان تعدادی از بازیگران است و گفت و گوهایی متفاوت و عمیق را با اجرای کمال تبریزی نویسنده و کارگردان مطرح سینما و تلویزیون شامل میشود. این برنامه با حمایت یک شرکت فرآورده لبنی ساخته شده و در حال حاضر مراحل تدوین فاز اول خود را سپری میکند. همچنین این برنامه برای پخش از پلتفرمها آماده میشود.
وایزر به عنوان عرضه کننده سیستم امنیتی هوشمند وسایل نقلیه در رویدادی که در هتل بینالمللی اسپیناس ، دوشنبه 28 آبانماه برگزار شد، از اولین گزارش جامع ادراک امنیت جامعه ایران در برابر سرقت وسایل نقلیه رونمایی کرد.
مدیر عامل کرمان موتور با اشاره به اختلال در تولید خودرو به دنبال قطعی مکرر برق، از برنامه جبرانی افزایش تولید در نیمه دوم سال خبر داد.
ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، در مجموع حدود ۴۹۰ میلیون دلار واردات داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۳۳ درصد افزایش یافته در حالی که تولیدات این شرکت در سال ۱۴۰۲ حدود ۲ درصد افت داشته است. این مورد برای سایپا هم صدق میکند؛ سایپا که در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد به تولیدات خود افزوده، با وارداتی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار، ۲۰ درصد ارز بیشتری نسبت به ۱۴۰۱ مصرف کرده است!
در سال ۱۴۰۲، حدود ۵.۴۵ میلیارد دلار ارز برای تولید ۱.۲۰ میلیون دستگاه خودروی سواری و وانت استفاده شده است؛ ارقامی که نشان میدهند هر خودروی تولیدی در ایران در این سال، به طور متوسط به حدود ۴،۹۰۰ دلار ارز نیاز داشته است.
دیدگاه بسته شده است.