به گزارش ماجرانیوز، این سیستم پیشرفته، با استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتمهای پیشرفته، قادر است به طور هوشمندانه به سوالات و نیازهای مشتریان پاسخ دهد. با این ابزار نوآورانه، مشتریان میتوانند بهصورت آنلاین و در هر زمانی از این سرویس استفاده کرده و پاسخهای دقیق و سریعی درباره محصولات بیمهای، روند ادعا و خسارت، شرایط بیمه نامه و سایر موارد مرتبط را دریافت کنند.
براساس این گزارش در پارسی چت بیمه پارسیان، سوالات در دسته بندی های انواع بیمه ها طبقه بندی شده است و همچنین برخی سوالات پرتکرار به صورت پیش فرض برای مخاطب نمایش داده می شود. با این روش، بیمه گزاران و مشتریان در کمترین زمان ممکن پاسخ سوال خود را دریافت خواهد کرد.
با معرفی این چت بات، بیمه پارسیان گامی مهم در جهت تسهیل در ارتباط با مشتریان و ارایه خدمات بهتر و سریعتر برداشته است که قطعاً به ارتقاء تجربه مشتریان و بهبود فرآیندهای صنعت بیمه کمک خواهد کرد.
علاقه مندان می توانند جهت استفاده از این خدمت ارایه شده به سایت بیمه پارسیان و یا به آدرس https://parsichat.parsianinsurance.com/ مراجعه نمایند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
شرکت فولاد خوزستان، به عنوان یکی از پیشگامان صنعت فولاد کشور، با تدوین راهبردهای نوین و برگزاری دوازدهمین جلسه کمیته راهبری، گامی بلند در مسیر توسعه پایدار برداشته است.
بانک ملت در راستای تکمیل سبد محصولات خود، طرح گردونه را مبتنی بر قرعه کشی و بر اساس مانده حساب طراحی و ارائه کرد.
بر اساس آمار بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در پایان هفته آخر آبان ماه، با افزایش ۰.۶ درصدی به بالاترین میزان خود از ابتدای سال جاری تا امروز رسید.
مجمع عمومی فوقالعاده و مجمع عمومی عادی بطور فوقالعادهٔ شرکت معدنی و صنعتی چادرملو سهامیعام عصر روز چهارشنبه ۳۰ آبان با حضور ۸۱ درصد از سهامداران این شرکت در سالن مجتمع فرهنگی تلاش برگزار گردید.