به گزارش ماجرانیوز، این سیستم پیشرفته، با استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتمهای پیشرفته، قادر است به طور هوشمندانه به سوالات و نیازهای مشتریان پاسخ دهد. با این ابزار نوآورانه، مشتریان میتوانند بهصورت آنلاین و در هر زمانی از این سرویس استفاده کرده و پاسخهای دقیق و سریعی درباره محصولات بیمهای، روند ادعا و خسارت، شرایط بیمه نامه و سایر موارد مرتبط را دریافت کنند.
براساس این گزارش در پارسی چت بیمه پارسیان، سوالات در دسته بندی های انواع بیمه ها طبقه بندی شده است و همچنین برخی سوالات پرتکرار به صورت پیش فرض برای مخاطب نمایش داده می شود. با این روش، بیمه گزاران و مشتریان در کمترین زمان ممکن پاسخ سوال خود را دریافت خواهد کرد.
با معرفی این چت بات، بیمه پارسیان گامی مهم در جهت تسهیل در ارتباط با مشتریان و ارایه خدمات بهتر و سریعتر برداشته است که قطعاً به ارتقاء تجربه مشتریان و بهبود فرآیندهای صنعت بیمه کمک خواهد کرد.
علاقه مندان می توانند جهت استفاده از این خدمت ارایه شده به سایت بیمه پارسیان و یا به آدرس https://parsichat.parsianinsurance.com/ مراجعه نمایند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
پس از ۱۰ سال تلاش برای اصلاح، بانک آینده که بزرگترین بانک ناتراز کشور بود، سرانجام منحل شد؛ چراکه درآمدش ۶۰۰۰ میلیارد و هزینهاش ۷۶ هزار میلیارد تومان بود! کارشناسان دلیل اصلی ورشکستگی این بانک را خروج از اصول بانکداری و سرمایهگذاری در املاک و ساخت و ساز میدانند؛ اقدامی که بانک را ناچار به جذب سپردههای جدید با نرخهای بالا برای جبران کسریها و اصطلاحا "این کلاه به آن کلاه کردن" کرده بود.
سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت وام ضروری به ۳۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوری خبر داد و گفت: این تسهیلات با هدف کمک به معیشت بازنشستگان و در قالب تفاهمنامه همکاری با بانک صادرات ایران پرداخت شده است.
بانک ملی ایران در راستای صیانت از منافع مشتریان، نسبت به ارسال و انتشار لینکهای مخرب و پیامکهای جعلی توسط افراد سودجو هشدار داد.
بانک دی در گزارش میاندورهای ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۴، از تداوم روند روبهرشد عملکرد مالی خود و تحقق سود خالص ۷۹ هزار میلیارد ریالی خبر داد؛ دستاوردی که بازگشت این بانک به سوددهی و رشد ۲۰۸ درصدی سود خالص نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان میدهد.
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.