به گزارش ماجرانیوز، این سیستم پیشرفته، با استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتمهای پیشرفته، قادر است به طور هوشمندانه به سوالات و نیازهای مشتریان پاسخ دهد. با این ابزار نوآورانه، مشتریان میتوانند بهصورت آنلاین و در هر زمانی از این سرویس استفاده کرده و پاسخهای دقیق و سریعی درباره محصولات بیمهای، روند ادعا و خسارت، شرایط بیمه نامه و سایر موارد مرتبط را دریافت کنند.
براساس این گزارش در پارسی چت بیمه پارسیان، سوالات در دسته بندی های انواع بیمه ها طبقه بندی شده است و همچنین برخی سوالات پرتکرار به صورت پیش فرض برای مخاطب نمایش داده می شود. با این روش، بیمه گزاران و مشتریان در کمترین زمان ممکن پاسخ سوال خود را دریافت خواهد کرد.
با معرفی این چت بات، بیمه پارسیان گامی مهم در جهت تسهیل در ارتباط با مشتریان و ارایه خدمات بهتر و سریعتر برداشته است که قطعاً به ارتقاء تجربه مشتریان و بهبود فرآیندهای صنعت بیمه کمک خواهد کرد.
علاقه مندان می توانند جهت استفاده از این خدمت ارایه شده به سایت بیمه پارسیان و یا به آدرس https://parsichat.parsianinsurance.com/ مراجعه نمایند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از تأمین بیش از 24.6 میلیارد دلار ارز برای واردات از ابتدای سال 1404 تا 15 شهریورماه خبر داده است. این میزان ارز برای پوشش نیازهای بخشهای مختلفی از جمله کالاهای اساسی، دارو، صنایع و خدمات تأمین شده است.
بانک صادرات ایران امروز در یکی از درخشانترین دورههای تاریخی خود قرار داردمدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت فرارسیدن ۱۵ شهریور و آغاز ۷۴ مین سال فعالیت این بانک در پیامی با تبریک این روز به مدیران، کارکنان و پیشکسوتان این بانک مردمی، ابراز کرد: امروز بانک صادرات ایران در یکی از درخشانترین دورههای تاریخی خود قرار دارد
مدیرعامل بانک ملی ایران بر حمایت همه جانبه این بانک برای نظارت کامل تر در راستای واگذاری های قانونی و فروش اموال مازاد بانک تاکید کرد.
عضو هیئت مدیره و معاون بازاریابی و امور شعب بانک سینا در بازدید از منطقه آذربایجان شرقی و اردبیل و دیدار با رؤسای شعب منطقه، از ایجاد زیرساختهای اعطای تسهیلات در پلتفرم بانکی سیبانک به منظور حمایت از مشتریان و تسهیل امور آنان خبر داد.
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.