۸.۵ میلیارد تومان نذورات حسینیه اعظم زنجان / رشد ۱۰۰ درصدی نذورات نسبت به سال قبل

در محرم امسال مبلغ نذورات حسینیه اعظم زنجان حدود ۸.۵ میلیارد تومان اعلام شد. این رقم به نسبت محرم سال گذشته رشد ۱۰۰ درصدی نذورات را نشان می‌دهد.

 

 

به گزارش خبرنگار ماجرا نیوز رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه مجموع نذورات حسینیه اعظم زنجان در محرم سال جاری ۸ میلیارد و پانصد میلیون تومان بوده است ، گفت نذورات حسینیه اعظم زنجان در سال جاری نسبت به سال گذشته ۲ برابر شده است.

اقای علیرضا فیروزفر در نشستی خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این نذورات شامل فروش قربانی‌ها، نذورات جمع‌آوری شده در جایگاه نذورات، نذورات نقدی، نذوراتی که به صورت پرداخت نقدی قربانی  بوده است، گفت : در محرم سال جاری ۳۶۰ گرم طلا نیز به حسینیه اعظم زنجان اهدا شده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۵۰۴ راس قربانی ذبحی بوده است، افزود: از این میزان قربانی ۳۰۳ رأس قربانی به صورت نیابتی بوده است.

از ۲ هزار و ۳۳۱ رأس دام زنده تحویلی به حسینیه اعظم زنجان یک هزار و ۴۷۳ رأس دام به ارزش ۲ میلیارد و ۵۷۴ میلیون تومان در قالب فروش احشام بوده است. همچنین ۲ میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان نیز از محل پرداخت نقدی نذر قربانی به حساب صندوق حسینیه اعظم واریز شده است.

فیروزفر افزود توزیع ۵۰ هزار بسته گوشت قربانی در بین مردم زنجان توزیع گردید وی اضافه کرد بسته‌بندی گوشت قربانی حسینیه اعظم زنجان در بسته‌های نیم کیلویی انجام شده است. لازم به یادآوری است توزیع گوشت قربانی حسینیه اعظم همه ساله مطابق برنامه ریزی بین محلات مختلف شهر زنجان و به صورت گردشی انجام شده و امسال علاوه بر آن ۲۰ روستای اطراف زنجان نیز مشمول توزیع گوشت قربانی شدند.