به گزارش ماجرانیوز، علی آفرین مدیر بیمههای درمان، عمر و حادثه بیمه سرمد با اعلام قرارگرفتن بیمه سرمد در مسیر هوشمندسازی فرآیند ارزیابی خسارت گفت: بیمه سرمد به منظور مدیریت صحیح در ارزیابی خسارت و همچنین کاهش درگیری نیروی انسانی با فرایندهای اجرایی ثابت و تکراری که منجر به فرسایشی شدن انجام عملیات بیمهگری و کاهش دقت ارائه خدمات میشود، در حال سیستمی کردن فرایند ارزیابی خسارات با استفاده از امکانات و دسترسیهای ایجاد شده از طریق هوش مصنوعی (AI) است.
آفرین همچنین خاطر نشان کرد بیمه سرمد به منظور سهولت بیمهگزاران برای دریافت خدمات بیمهای و افزایش سرعت در اجرای فرایندهای بیمهگری بهویژه در بخش خسارت درمان، همواره به دنبال استفاده از ابزارها، نرمافزارها و اپلیکیشنهای بیمهگری بوده که این امر ضمن افزایش رضایتمندی بیمهشدگان و مشتریان، موجب کاهش چشمگیر ضریب خسارت درمان نیز گردیده است.
وی در ادامه یکی از اهداف مهم شرکت بیمه سرمد را که مورد تاکید مدیر عامل محترم شرکت قرار دارد، ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به بیمهگزاران عنوان کرد تا شرکت بیمه سرمد ضمن رعایت اخلاق حرفهای، در بخش بیمههای درمان نیز بر مدار سودآوری قرار گیرد.
مدیر بیمههای درمان، عمر و حادثه بیمه سرمد همچنین از نظارت دقیق شرکت بر روی عملکرد مراکز درمانی طرف قرارداد به منظور ارتقاء کیفیت خدمات و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان خبر داد که در این راستا شرکت بیمه سرمد ضمن کیفیسازی خدمات ارائه شده برای بیمهگزاران، تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد خود را از ۴.۱۰۰ مرکز به ۶.۵۰۰ مرکز افزایش داده است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
مدیر امور بازرسی بانک سینا از راهاندازی سامانه جامع نظارت در این بانک طی سال آینده خبر داد.
مدیرعامل بانک ملت در سفر به استان سمنان از سه شرکت بزرگ در این استان بازدید و با مدیران عامل این شرکت ها در زمینه توسعه همکاری های بانکی و سرمایه گذاری گفت و گو کرد.
بیمه اتکایی ایرانمعین طی سالهای گذشته توانسته جایگاه خود را در بازار بیمه کشور تثبیت کند. این شرکت با در اختیار داشتن 13 درصد بازار اتکایی کشور، بهعنوان یکی از مهمترین بازیگران بازار بیمه اتکایی کشور شناخته میشود و بررسی عملکرد بیمه اتکایی ایران معین در دو سال گذشته، نشاندهنده موفقیت در بهکارگیری استراتژیهای کارآمد در مدیریت پرتفوی، افزایش سودآوری و کاهش ریسک است.
بانک مسکن در راستای مساعدت مشتریانی که موفق به بازپرداخت به موقع اقساط تسهیلات خود نشدهاند و با هدف بازگشت مطالبات به چرخه اعتباردهی و تداوم ارائه تسهیلات به مشتریان جدید، طرح «پویش» را تا پایان سال ۱۴۰۳ ارائه کرد.