به گزارش ماجرانیوز به نقل از روابط عمومی بانک سینا، در راستای تکریم مشتریان و با هدف ارتباط مستقیم با آنان، کاظم نراقیان، معاون فناوری اطلاعات این بانک، روز شنبه در مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا حضور یافت.
وی در این دیدار ضمن آگاهی از سؤالات و دغدغههای عمده مشتریان که با مرکز تماس بانک سینا ارتباط برقرار میکنند، اعلام آمادگی کرد که با هماهنگی معاونت فناوری اطلاعات، دسترسیهای بیشتری برای رفع مشکلات بانکی برخط مشتریان و پاسخگویی مناسبتر به آنها در نظر گرفته شود.
گفتنی است مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا با هدف صیانت از حقوق شهروندی و شفافسازی خدمات، امکان گفتوگوی مستقیم معاونان مدیرعامل با مشتریان این بانک را فراهم کرده است. در همین راستا، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشتماه نیز معاون برنامهریزی و توسعه کسبوکار بانک، جهت پاسخگویی به سؤالات، در مرکز ارتباط با مشتریان حضور خواهد یافت.
شماره تلفن مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا که بهصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مشتریان بانک هستند، ۴۱۷۳۱ است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ گفت: کمیسیون تلفیق ۱۲ هزار میلیارد تومان به عنوان حق بیمه محصولات کشاورزی و حق بیمه دولت به این صندوق ۱۲ را تصویب کرد که این منابع کمک بسیار بزرگی به بخش کشاورزی خواهد کرد.
به گزارش ماجرانیوز، بیست و یکمین نمایشگاه بینالمللی متالورژی (ایران متافو) با حضور محمد آقاجانلو معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو، امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان و جمعی از مسئولان و فعالان حوزه صنعت فولاد و معدن صبح روز شنبه ۳ آذرماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز بهکار […]
کانون عالی کارگران بازنشسته کشور علیرغم اعلام مناقصه در روزنامه های رسمی کشور و نامه به شرکت های بیمه گرو برندهای برتر جهت انعقاد قرارداد بیمه تکمیل درمان شرکت بیمه گری بجز شرکت آتیه سازان حافظ اعلام آمادگی ننموده است.
در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه شاخص بورس با رشد ۲۴ هزار و ۴۴۳ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۸۲ هزار و ۵۷ واحد قرار گرفت.