به گزارش ماجرانیوز به نقل از روابط عمومی بانک سینا، در راستای تکریم مشتریان و با هدف ارتباط مستقیم با آنان، کاظم نراقیان، معاون فناوری اطلاعات این بانک، روز شنبه در مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا حضور یافت.
وی در این دیدار ضمن آگاهی از سؤالات و دغدغههای عمده مشتریان که با مرکز تماس بانک سینا ارتباط برقرار میکنند، اعلام آمادگی کرد که با هماهنگی معاونت فناوری اطلاعات، دسترسیهای بیشتری برای رفع مشکلات بانکی برخط مشتریان و پاسخگویی مناسبتر به آنها در نظر گرفته شود.
گفتنی است مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا با هدف صیانت از حقوق شهروندی و شفافسازی خدمات، امکان گفتوگوی مستقیم معاونان مدیرعامل با مشتریان این بانک را فراهم کرده است. در همین راستا، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشتماه نیز معاون برنامهریزی و توسعه کسبوکار بانک، جهت پاسخگویی به سؤالات، در مرکز ارتباط با مشتریان حضور خواهد یافت.
شماره تلفن مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا که بهصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مشتریان بانک هستند، ۴۱۷۳۱ است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
بازار سرمایه پس از چند روز کاهش که تا ۲۵ شهریور ادامه داشت، در روزهای اخیر مثبت شده است؛ امروز هم شاخص کل با افزایش ۱۲ هزار و ۹۲۳ واحد به رقم دو میلیون و ۹۷ هزار واحد رسید.
عملکرد تولید ناخالص داخلی کشور در سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ “با احتساب نفت” و “بدون احتساب نفت” به قیمت های ثابت سال ۱۳۹۵ به ترتیب به ۳۹۰۵.۱ و ۳۴۸۰.۵ هزار میلیارد ریال رسید که نسبت به دوره مشابه سال قبل از آن به ترتیب با افزایش ۳.۲ و ۲.۵ درصدی همراه بوده است. همچنین رشد اقتصادی به قیمت بازار در سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ در مقایسه با فصل اول سال قبل معادل ۴.۲ درصد افزایش یافته است.
بانک آینده طی تفاهمنامهای با معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانشبنیان ریاست جمهوری و در راستای حمایت از تولید و دانش فنی اشتغالآفرین و همچنین حفظ محیطزیست، جلوگیری از آلودگی هوا و کاهش هزینههای انرژی، در ایجاد نیروگاه خورشیدی در استان هرمزگان، مشارکت نمود
جلسه هماهنگی هشتمین دوره قرعهکشی حسابهای قرضالحسنه پسانداز بانک سینا با حضور نماینده دادستان کل کشور، نمایندگان بازرسی و انفورماتیک بانک مرکزی جمهوری اسلامی، رئیس هیئت مدیره، قائم مقام و معاونان مدیرعامل بانک سینا و دیگر اعضای هیأت نظارت بر فرآیند قرعهکشی برگزار شد.