به گزارش ماجرانیوز به نقل از روابط عمومی بانک سینا، در راستای تکریم مشتریان و با هدف ارتباط مستقیم با آنان، کاظم نراقیان، معاون فناوری اطلاعات این بانک، روز شنبه در مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا حضور یافت.
وی در این دیدار ضمن آگاهی از سؤالات و دغدغههای عمده مشتریان که با مرکز تماس بانک سینا ارتباط برقرار میکنند، اعلام آمادگی کرد که با هماهنگی معاونت فناوری اطلاعات، دسترسیهای بیشتری برای رفع مشکلات بانکی برخط مشتریان و پاسخگویی مناسبتر به آنها در نظر گرفته شود.
گفتنی است مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا با هدف صیانت از حقوق شهروندی و شفافسازی خدمات، امکان گفتوگوی مستقیم معاونان مدیرعامل با مشتریان این بانک را فراهم کرده است. در همین راستا، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشتماه نیز معاون برنامهریزی و توسعه کسبوکار بانک، جهت پاسخگویی به سؤالات، در مرکز ارتباط با مشتریان حضور خواهد یافت.
شماره تلفن مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا که بهصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مشتریان بانک هستند، ۴۱۷۳۱ است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
با حضور مدیرعامل صندوق و معاون اجتماعی سازمان برنامه؛ نشست هماهنگی اجرای تفاهمنامه ارائه بسته ویژه خدمات درمانی در بیمارستانهای دولتی به بازنشستگان کشوری برگزار شد
شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در چهارماهه نخست امسال، تامینکننده اول بازار شمش فولاد کشور شد
بانک مسکن در راستای مساعدت با مشتریانی که موفق به بازپرداخت به موقع تسهیلات خود نشدهاند و با هدف بازگشت مطالبات به چرخه اعتباردهی و تداوم ارائه تسهیلات به مشتریان جدید، طرح «پویش» را تا پایان شهریور ۱۴۰۴ تمدید کرد.
سن بازنشستگی افزایش نیافته استبا اعلام معاونت بیمهای سازمان تأمین اجتماعی، سن بازنشستگی به هیچ عنوان افزایش نیافته بلکه صرفاً سابقه موردنیاز برای بازنشستگی به صورت تدریجی افزوده شده است
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.