به گزارش ماجرانیوز به نقل از عمومی بانک ملی ایران، ماهانه ۱۵ میلیون تماس صوتی و تصویری در این اپلیکیشن برقرار میشود و در عین حال رضایت کاربران که در پایان تماس توسط خودشان ثبت میگردد، ۸۰ درصد است. امین تجملیان، قائم مقام اپلیکیشن بله، دربارهٔ آمار قابلتوجه تماس در بله، اضافه کرد: «تماسهایی که در تعطیلات آذر بهخاطر آلودگی هوا، برقرار شد؛ بدون کاهش رضایت بوده است. در آن ایام به صورت روزانه میزبان تقریباً ۱۰۰ هزار تماس بیشتر در بله بودهایم.» امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با خارج از کشور یکی از مهمترین قابلیتهای تماس در بله محسوب میشود که برقراری ارتباط تصویری را با دوستان و عزیزانی که فاصلهٔ زیادی با یکدیگر دارند بهراحتی فراهم میکند. ویژگیهای مهمی از قبیل تماس گروهی تا ۲۰ نفر و امکان تشکیل جلسات و ویدئو کنفرانس، بهاشتراکگذاشتن صفحهٔ دستگاه (screen share) و ساخت لینک در بله امکانپذیر است. علاوهبر این، با قابلیت «دعوت مخاطبین به تماس» میتوان با افرادی که عضو یک گروه نیستند، بدون نیاز به ساخت گروه، تماس برقرار کرد یا آنها را به یک تماس دیگر اضافه کرد. پیشرفت روزافزون تکنولوژی سبب شده تا بسیاری از کسبوکارها به فکر داشتن نیروهای متخصص و برقراری ارتباط با افرادی در دیگر شهرها و سایرکشورها باشند و بتوانند از راه دور و غیرحضوری با آنها همکاری کنند. در چنین حالتی باید نرمافزاری را شناسایی کنند که علاوه بر برقراری ارتباط به عنوان یک پیامرسان، در ایران نیز در دسترس باشد تا به بهترین شکل و با کیفیت بالا در بستری ایمن و مطمئن ارتباط خود را برقرار کنند. در همین راستا، یکی از نقاط تأثیرگذار برای تماس تصویری دوران همهگیری کرونا بود که بسیاری از افراد مجبور به خانهنشینی بودند و درصد زیادی از کارمندان بهصورت دورکار (از راه دور) وظایف خود را انجام میدادند. بعد از دوران شیوع کرونا نیز نیاز و عادت مردم، آنها را به سمت اپلیکیشنهایی که دارای این قابلیت بودند، سوق داد. اپلیکیشن بله، پیامرسان رسمی بانک ملّی ایران، با تلاش برای تبدیلشدن به زیستبوم دیجیتال مردم ایران علاوه بر خدمات بانکی و پرداختی خود، بر ویژگی پیامرسانی و ارتباطی مانند تماس صوتی و تصویری تمرکز کرده است تا مردم تمامی نیازهای ارتباطی و خدماتی و دیجیتالی خود را با بهترین کیفیت در این بستر مرتفع سازند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سهامی بیمه ایران با حضور سید علی مدنی زاده وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد و در این نشست، عملکرد چند ماه اخیر بزرگترین شرکت بیمهای کشور مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
عملکرد مطلوب بانک مسکن در طرح نهضت ملیطرح نهضت ملی مسکن با هدف خانهدار کردن اقشار کمدرآمد و متوسط آغاز شد، اما سهم ناچیز بانکها در پرداخت تسهیلات، عملاً بار اصلی تأمین مالی را بر عهده بانک مسکن گذاشته است. این بانک با وجود محدودیت منابع، بیشترین تسهیلات را به متقاضیان اختصاص داده و نقش محوری در پیشبرد پروژهها داشته است، با این حال کارشناسان و نمایندگان مجلس تأکید میکنند که بدون ورود جدی دیگر بانکها، تحقق اهداف این طرح ملی با دشواریهای بیشتری روبهرو خواهد شد.
رئیس کل بانک مرکزی ضمن تشریح آخرین وضعیت متغیرهای اقتصادی کشور و برنامه های سیاستگذار پولی گفت: علائم بازگشت در متغیرهای کلان اقتصادی نشان از بازیابی اقتصاد و بازگشت به شرایط باثبات دارد و در نیمه دوم سال امیدواریم شاهد وضعیت اقتصادی باثبات و مثبت در متغیرهای کلان در اقتصاد کشور باشیم. وی همچنین از برنامه بانک مرکزی برای توزیع عادلانه تسهیلات و تامین مالی بین مناطق و استان های کشور بر مبنای آمایش سرزمین و نقشه توسعه صنعتی خبر داد.
دولت برنامه دارد که کالابرگ الکترونیک هرماه به هفت دهک درآمدی اختصاص یابد؛ موضوع اصلی اما، تأمین اعتبار این طرح است که با توجه به کسری بودجه بالا و همچنین چالشهایی که برای تأمین منابع یارانه نقدی ماهانه وجود دارد، میتواند به مانعی برای کالابرگ ماهانه تبدیل شود.
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.