به گزارش ماجرانیوز، یازدهمین دوره جشنواره “برند محبوب” مصرف کنندگان از ابتدای خرداد ماه تا ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۳ با حضور ۱۵۰۰ برند معتبر در بیش از ۱۰۰ گروه کالا و خدمات برگزار شد. جشنواره برند محبوب به عنوان گسترده ترین نظرسنجی مردم در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی برندهای محبوب مردم فراهم کرده است و بیمه پاسارگاد موفق شد در این جشنواره با کسب رتبه دوم به عنوان برند محبوب با آرای مردمی در گروه شرکت های بیمه گر انتخاب شود.
بیمه پاسارگاد همواره در تلاش است تا در راستای ارائه خدمات و عمل به تعهدات خود پیشرو بوده و به بیمه گذاران وذینفعان بهترین خدمات را ارائه دهد، اقدامی که منجر شد تا با آرای مردمی به عنوان برند محبوب در رشته های زندگی و سرمایه گذاری ، سلامت و بیمه ثالث و بدنه خودرو انتخاب شود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
بانک ملت در راستای تکمیل سبد محصولات خود، طرح گردونه را مبتنی بر قرعه کشی و بر اساس مانده حساب طراحی و ارائه کرد.
بر اساس آمار بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در پایان هفته آخر آبان ماه، با افزایش ۰.۶ درصدی به بالاترین میزان خود از ابتدای سال جاری تا امروز رسید.
مجمع عمومی فوقالعاده و مجمع عمومی عادی بطور فوقالعادهٔ شرکت معدنی و صنعتی چادرملو سهامیعام عصر روز چهارشنبه ۳۰ آبان با حضور ۸۱ درصد از سهامداران این شرکت در سالن مجتمع فرهنگی تلاش برگزار گردید.
بانک کشاورزی در هشت ماهه نخست سال 1403 با پرداخت بالغ بر 19 هزار میلیارد ریال تسهیلات کشت گلخانه ای، نقش موثری در مدیریت چالش های اقلیمی و کنترل خرد اقلیم در جهت افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی و تامین امنیت غذایی کشور داشته است.