به گزارش ماجرانیوز، در این مراسم بهشتینژاد مدیرعامل بیمه سرمد ضمن تاکید بر اهمیت رسیدگی به مسائل و مشکلات مشتریان به عنوان بزرگترین سرمایه شرکت، بهبود تجربه مشتری را از مهمترین استراتژیهای شرکت توصیف کرد و گفت: تمام ارکان شرکت توان خود را بهکار گرفتهاند تا مشتری به صورت بهینه از خدمات ارائه شده بهرهمند گردد.
مدیر عامل بیمه سرمد با تاکید بر لزوم حرکت به سمت نگهداشت مشتری از طریق ایجاد تجربه خوشایند از دریافت خدمات گفت: فرایند ایجاد تحول در حوزه مشتریمداری در بیمه سرمد با راهاندازی کمیته صدای مشتری، تغییرات IVR، تغییرات اساسی در زیرساختهای تلفنها، پیاده سازی سامانه جامع CRM، داشبردهای اطلاعاتی به همراه مقدمات ایجاد چت هوشمند در حال پیگیری و در این مسیر دستاوردها و توفیقات خوبی حاصل شده است.
در ادامه جلسه، زاهدنیا عضو هیأت مدیره بیمه سرمد با تاکید بر اهمیت مشتری و مشتریمداری عنوان کرد: مشتریان رکن اساسی در شرکتهای بیمه محسوب می شوند که تمرکز بر روی حفظ و ماندگاری آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد در کنار سامانهها و ابزارهای ارتباط با مشتری که به سهولت ارائه خدمات به بیمه گذاران منجر می شود باید با آموزش و انتخاب نیروی انسانی مناسب، سطح ارتباط مطلوب با مشتریان را افزایش دهیم.
در ادامه آقای دکتر پولادی و سرکار خانم مجد زنگنه به توضیحاتی در خصوص سامانه جدید ارتباط با مشتریان پرداختند و پس از رونمایی از سامانه مذکور، امکانات این سامانه به تفصیل شرح داده شد.
سامانه جامع ارتباط با مشتریان بیمه سرمد علاوه بر مدیریت ارتباط با مشتریان و رسیدگی به کلیه درخواستها، رویکرد پروفایل سازی برای مشتریان و سایر ذینفعان جهت تسهیل و تسریع در پاسخگویی و همچنین بهبود تجربه مشتریان از طریق ریشهیابی مشکلات و تلاش برای بهبود ارائه خدمات را در خود جای داده است.
تمرکز بر پروفایل مشتریان و سایر ذینفعان و سطح بندی آنها در این سامانه، از اقدامات مهم بوده که یکی از پیش نیازهای آن، تجمیع اطلاعات مشتریان از سامانههای بیمهگری و کلیه ارتباطات برقرار شده مانند راهنماییها، نظرسنجی، شکایات، مراجعه حضوری و … میباشد که این مهم در سامانه جامع CRM بیمه سرمد بهطور شایسته در نظر گرفته شده است.
از دیگر برنامههای این جلسه، تقدیر از مشتریان وفادار بیمه سرمد بود که به قید قرعه به ۱۱ نفر از مشتریان وفادار شرکت که از ابتدای تاسیس، با بیمه سرمد همراه بودهاند تقدیر شد.
مدیرعامل بیمه سرمد طی تماس تلفنی با چند تن از ایشان، حسن نیت و وفاداری آنها تشکر نمود و نظرات آنها را در خصوص بیمه سرمد جویا شد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
مدیر اداره نظارت بر بانک ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی اعلام کرد: به منظور نزدیک شدن نسبت کفایت سرمایه به استاندارد هشت درصد و حرکت به سمت تحقق تکلیف برنامه هفتم، برنامه اصلاحی برای افزایش کفایت سرمایه 9 بانک غیر دولتی از سوی بانک مرکزی به این بانک ها ابلاغ شده و این برنامه در هیات مدیره بانک های مذکور به تصویب رسیده است.
در نشست خبری نمایشگاه بینالمللی «مشهد اینوکس - فاینکس» فرصتهای متنوع برگزاری این نمایشگاه برای فعالان اقتصادی تشریح و بر این نکته تاکید شد که برگزاری این نمایشگاه در مشهد میتواند بستری برای معرفی ظرفیتهای اقتصادی در شرق کشور باشد و همچنین پیوند مؤثری بین فرصتهای سرمایهگذاری در مناطق مختلف کشور با بازار سرمایه برقرار کند. قرار است نمایشگاه مشهد اینوکس از ۳۱ اردیبهشت تا ۳ خرداد در مشهد برگزار شود.
رئیس مرکز تنظیمگری بانک مرکزی ضمن تشریح راهبرد این بانک در جهت تحقق شعار سال تصریح کرد: طراحی مقررات با رویکرد مبتنی بر ریسک یکی از مهمترین رویکردهای بانک مرکزی در تنظیمگری است. رویکردی که بستر ساز توزیع بهینه تر تسهیلات و اعتبارات در حوزه تامین مالی تولید خواهد شد. همچنین رونمایی از ۱۰ محصول فناور محور در حوزه تنظیم گری و نظارت، بازتعریف نقش بانک ها در تامین مالی تولید و توزیع عادلانه تسهیلات در سایه چتر نظارتی بانک مرکزی از دیگر تمهیدات بانک مرکزی در راستای تحقق شعار سال است.
بازار سرمایه در اولین روز اردیبهشت نیز همانند روزهای پایانی فروردین رشد کرد؛ به طوری که شاخص کل با افزایش بیش از ۵۹ هزار واحد به رقم سه میلیون و ۱۳۷ هزار واحد رسید.