به گزارش ماجرانیوز، عبدالرسول عطایی در همایش تفریحی آموزشی شبکه فروش که با حضور بیش از ۷۰۰ نفر در نوشهر برگزار شد، با اشاره به ضریب نفوذ ۲.۲ درصدی بیمه در ایران در مقایسه با ۷ درصد جهانی، اظهار داشت: سهم بیمههای زندگی در کشور ما حدود ۱۴ درصد است، در حالی که این رقم به طور میانگین در جهان حدود ۵۰ درصد است.
وی افزود: بر اساس آخرین آمار، سهم بیمههای زندگی در سبد فروش بیمه سامان به ۴۵ درصد رسیده و هدف ما افزایش این سهم به ۶۰ درصد است. با توجه به انگیزه و انرژی موجود در شبکه فروش، اطمینان داریم این هدف به زودی محقق خواهد شد.
عطایی همچنین به برنامهریزی برای ارتقای جایگاه بیمه سامان به رتبه ششم در میان شرکتهای بیمه و کسب سهم ۶ درصدی از بازار بیمه کشور اشاره کرد و افزود: هدف ما دستیابی به رتبه اول در بیمههای زندگی است.
وی رمز موفقیت و پیشرفت بیمه سامان را در کارآمدی، نوآوری در ارائه خدمات و محصولات، و توسعه فعالیتهای برونمرزی مبتنی بر زیرساختهای دیجیتال دانست و تصریح کرد: شبکه فروش بیمه سامان که شامل مدیران و سرپرستان فروش است، از حمایت کامل شرکت برخوردار است، زیرا پیشرفت شرکت وابسته به این شبکه است.
معاون اجرایی بیمه سامان همچنین از رونمایی محصول جدید این شرکت با نام «بیمه سالمندی» خبر داد که به زودی از طریق شبکه فروش عرضه خواهد شد و تأکید کرد: بیمه سامان در حوزه خردهفروشی پیشرو است و برخی محصولات آن مانند بیمه مسافرتی، بیمه موبایل، بیمه درمان خانواده و بیمه عمر، ویژگیهای منحصربهفردی دارند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
بانک ملی ایران در راستای حمایت از بخش تولید و تأمین مالی پروژههای صنعتی، اقدام به انتشار گواهی سپرده مدتدار ویژه سرمایهگذاری (خاص) برای شرکت کیمیا صنایع دالاهو کرده است.
با موافقت گمرک جمهوری اسلامی ایران، رویه گمرکی ترخیص مشتقات نفتی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد به اجرا درآمد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی، از تداوم خدمات بانکی، بیمهای و گمرکی در جریان جنگ اخیر خبر داد و اعلام کرد که وزارت اقتصاد با تقویت سرورهای مالیاتی و گمرکی، تخلیه انبارهای کالاهای ارزشمند و برنامهریزی برای ایجاد صندوق بیمه جبران خسارت، اقدامات گستردهای برای حمایت از مردم، اصناف و بازارهای مالی در دستور کار دارد
پرتوافکنان عضو هیأت مدیره بانک سپه از برقراری مجدد ارائه خدمات حضوری این بانک خبر داد.
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.