در فاصله زمانی تیر ۱۴۰۱ تا دی۱۴۰۲؛ بیمه دانا بیش از ۱۶ میلیون خدمت به فرهنگیان کشور ارائه کرد

در گرماگرم شروع تابستان 1401، وزارت آموزش و پروش پس از ارزیابی چندین شرکت بیمه‌ای، با توجه به توانمندی و سابقه درخشان بیمه دانا در عمل به تعهدات، بیمه درمان تکمیلی فرهنگیان را به دلیل نارضایتی فرهنگیان از شکل صندوق خارج و به روش بیمه‌گری به این شرکت سپرد.

به گزارش ماجرانیوز، در جلسه امضای قرارداد فوق، سعید عسکری معاون وقت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد، با توجه به فرمایشات مقام معظم انقلاب در خصوص توجه به حوزه خدمات درمانی فرهنگیان تلاش‌های بسیاری برای جایگزینی بیمه جدید برای افزایش تعهدات بیمه‌ای صورت گرفته است.
در پاسخ به این اعتماد، رضا جعفری مدیرعامل شرکت بیمه دانا در مقام مجری این توافق اظهار داشت: امیدواریم در چارچوب این قرارداد خدمات اثربخشی به فرهنگیان ارائه شود.

پس از گذشت یک سال از عمر قرار داد بیمه تکمیلی فرهنگیان، نحوه برخورد، پرداخت به موقع خسارت بیمه‌شدگان، گستردگی شعب در سراسر کشور و تنوع مراکز طرف قرارداد امتیازهای بود که موجب شد آموزش و پروش با اطمینان خاطر بار دیگر بیمه دانا را به عنوان بیمه منتخب خود انتخاب کرده و دومین سال همکاری از تیرماه سالجاری شروع شود.

گزارش عملکرد خدمت محور بیمه دانا

نگاه به گزارش عملکرد بیمه دانا نشان می دهد، این شرکت از ابتدای تیرماه تا پایان دی ماه سالجاری، ۲ میلیون و ۸۹۸ هزار و ۱۵۱ نوع خدمت سرپایی و بیمارستانی به بیمه شدگان وزارت آموزش و پرورش ارائه کرده که این خدمات در بازه زمانی تیر ۱۴۰۱تا تیر۱۴۰۲ بالغ بر ۱۰ میلیون و ۵۴۳ هزار و ۵۲۲ مورد گزارش شده است.

همچنین تعداد معرفی‌نامه‌های صادره، نیز در بازه زمانی تیرماه سال گذشته تا اولین ماه تابستان سالجاری ۵۵۷ هزار و ۶۴۰ مورد و از زمان تمدید قرارداد تا دی ماه سالجاری۲ میلیون و ۵۶۵ هزارو ۳۲۵ مورد بوده که رشد چشمگیری داشته است.

بیمه دانا که از تیر ۱۴۰۱ تا مدت مشابه سالجاری حدود یک میلیون و ۳۷۴ هزار و ۷۳۱ نفر از فرهنگیان کشور را تحت پوشش انواع خدمات بیمه‌ای خود قرار داده بود، در ۷ماهه سالجاری تعداد بیمه‌شدگان را به یک میلیون و۴۱۷ هزار و ۵۳۷ نفر افزایش داد.

طبق آمار استخراج شده، از زمان شروع قرارداد یعنی تیر ماه سال ۱۴۰۱ به فاصله یک سال حدود ۱۱ میلیون و ۱۰۱ هزار و ۱۹۲ خدمت بیمه‌ای و در ۷ ماهه سال ۱۴۰۲ در کل، ۵ میلیون و ۴۶۳ هزار و ۴۷۶ خدمت بیمه‌ای به فرهنگیان کشور ارائه شده است.

گفتنی است: طبق آمار اعلام موجود میزان مراجعه هر نفر بیمه شده وزارت آموزش و پرورش به مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه دانا در شش ماهه اول سال جاری بالغ بر هفت نوبت بوده است.