جبران ۱۳۲ میلیون یورویی دویچه‌بان به مشتریان

به گزارش ماجرانیوز به نقل از اتاق بازرگانی ایران و آلمان، دویچه‌وله در گزارشی اعلام کرد: شرکت راه‌آهن آلمان «دویچه‌بان» سال گذشته میلادی مبلغ  ۱۳۲ میلیون یورو به عنوان غرامت تاخیر به مشتریان خود پرداخت کرده است. پرداخت این میزان خسارت تاخیر، که عمدتا به دلایلی نظیر ساخت و ساز، طوفان و اعتصاب رخ داده […]

به گزارش ماجرانیوز به نقل از اتاق بازرگانی ایران و آلمان، دویچه‌وله در گزارشی اعلام کرد: شرکت راه‌آهن آلمان «دویچه‌بان» سال گذشته میلادی مبلغ  ۱۳۲ میلیون یورو به عنوان غرامت تاخیر به مشتریان خود پرداخت کرده است. پرداخت این میزان خسارت تاخیر، که عمدتا به دلایلی نظیر ساخت و ساز، طوفان و اعتصاب رخ داده بود در مقایسه با سال پیش از آن، افزایش چشم‌گیری نشان می‌دهد. این میزان خسارت در مقایسه با سال پیش از آن یعنی ۲۰۲۲ (۹۲.۷ میلیون یورو) افزایش چشم‌گیری داشته است.

بر اساس اعلام راه‌ آهن آلمان، در صورتی که قطارها در نتیجه اعتصاب لغو شوند، مسافران می‌توانند کل قیمت بلیت خود را پس بگیرند. همچنین این شرکت گفته است که برای سرمایه‌گذاری‌های ضروری در نوسازی راه‌آهن، به مبالغ هنگفتی بودجه نیاز دارد.

دویچه‌بان، از برنامه‌ریزی برای یک طرح ۵۰ میلیون یورویی نیز خبر داده که به کمک فناوری لیزری، مشکل پوشش مخابراتی در قطار های این شرکت را رفع خواهد کرد.بسیاری از مسافران شرکت راه‌آهن آلمان تاکنون از پوشش مخابراتی و آنتن‌دهی ضعیف تلفن همراه در قطارهای این شرکت ابراز نارضایتی کرده‌‌اند.