موسسه اعتباری کاسپین منحل شد/ منافع سهامداران و سپرده‌گذاران محفوظ است

به گزارش ماجرانیوز، معاون نظارت بانک مرکزی از انحلال موسسه اعتباری کاسپین خبر داد و گفت : در ادامه اقدامات اصلاح نظام بانکی که در بانک مرکزی دنبال می‌شود، امروز (چهارشنبه، ۱۸ بهمن) موسسه اعتباری کاسپین منحل شد. این انحلال در ادامه انحلال هایی است که برای موسسه نور و توسعه اجرا شد. محمدپور گفت: […]

به گزارش ماجرانیوز، معاون نظارت بانک مرکزی از انحلال موسسه اعتباری کاسپین خبر داد و گفت : در ادامه اقدامات اصلاح نظام بانکی که در بانک مرکزی دنبال می‌شود، امروز (چهارشنبه، ۱۸ بهمن) موسسه اعتباری کاسپین منحل شد. این انحلال در ادامه انحلال هایی است که برای موسسه نور و توسعه اجرا شد.

محمدپور گفت: بحث انحلال موسسه کاسپین از سال ۹۸ به صورت جدی دنبال شده بود. ما مصوبه شورای پول و اعتبار سال ۹۸ را داریم که در این مصوبه اجازه انحلال این موسسه داده شده بود. با این حال در چهار سال گذشته به خاطر مسائل و مشکلاتی، امکان انحلال وجود نداشت.

وی افزود: در یک سال گذشته با تاکید رئیس کل بانک مرکزی و هدفگذاری دولت برای برخورد با بانک های ناتراز، انحلال موسسه اعتباری کاسپین در برنامه بانک مرکزی به صورت جدی دنبال شد.