کارکنان صنعت نفت زیر چتر بیمه البرز

شرکت بیمه البرز به عنوان یکی از شرکت‌های فعال بیمه‌ای که تعامل بسیار خوبی با شرکت‌ های بزرگ در حوزه انرژی دارد، امسال در پنجمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از صنایع پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش حضور فعال و گسترده‌ای دارد.

به گزارش ماجرانیوز، شرکت بیمه البرز به عنوان یکی از شرکت‌های فعال بیمه‌ای که تعامل بسیار خوبی با شرکت‌ های بزرگ در حوزه انرژی دارد، امسال در پنجمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از صنایع پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش حضور فعال و گسترده‌ای دارد.

این اتفاق در حالی صورت می‌گیرد که در سالجاری با امضای قرارداد بیمه تکمیلی درمان، بیمه عمر و بیمه حوادث گروهی بین شرکت بیمه البرز و مدیریت سرمایه ‌گذاری و کسب و کار شرکت ملی نفت ایران،  کارکنان قرارداد مدت موقت، معین و شرکت‌های پیمانکاری مشمول این شرکت زیر چتر حمایتی و پوشش بیمه‌ای شرکت بیمه البرز قرار گرفتند.

به گزارش باشگاه بیمه‌گران، شرکت بیمه البرز با ده سال تجربه سازنده در حوزه کسب و کار و بازار، پس از انجام فرایند رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه‌ای و کسب امتیازات لازم، استانداردهای لازم جهت شرکت در مناقصه بزرگ شرکت ملی نفت ایران را دریافت کرده و در یک فرایند شفاف و روشن برنده مناقصه شده و موفق به عقد قرارداد بیمه تکمیلی درمان، بیمه عمر و بیمه حوادث گروهی کارکنان زیر مجموعه این شرکت گردید.

در همین راستا مقرر شده پس از موافقت وزیر نفت، کارکنان شاغل در پیمام‌های حمل و نقل (ترابری و رانندگان) همانند سایر پیمانکاران با پرداخت ۸۰ درصد حق بیمه از طرف کارفرما (وزارت نفت) تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار گیرند.

آنچه موجب شده شرکت بیمه البرز بتواند در این رقابت گوی سبقت را از دیگر رقبا برباید، فاصله معنادار این شرکت با دیگر رقیبان از جنبه شاخص‌های بیمه‌گری است به‌نحوی که در حال حاضر در این شرکت هیچ چالشی در رابطه با پرداخت آنی و لحظه‌ای خسارت به بیمه‌شدگان ذینفع یا ارایه خدمات دیگر وجود ندارد و علت تاخیر در برخی پرداخت‌ها، عملیات رسیدگی و بررسی مدارک دریافتی می‌باشد.

برهمین اساس شرکت بیمه البرز در حال طراحی و راه‌اندازی یک نرم‌افزار تخصصی است که پس از بارگذاری اسامی کارکنان، عملا بخش قابل‌توجهی از چالش‌ها و تاخیرهای موجود رفع خواهد شد.
لازم به ذکر است که در این قرارداد ارائه خدمات به کارکنان شاغل در استان‌های خوزستان، هرمزگان و بوشهر به دلیل شرایط خاص اقلیمی و عملیاتی در اولویت قرار دارد. از طرف دیگر با توجه به اینکه حدود یک سوم جمعیت تحت پوشش این قرارداد در استان خوزستان ساکن هستند، مقرر شده در این استان افزایش مراکز ارایه خدمات در دستور کار شرکت بیمه البرز قرار گیرد ضمن اینکه شرکت آمادگی ارائه خدمات برای سایر امور بیمه‌ای را نیز دارا می‌باشد.

به نظر می‌رسد با تدابیر اندیشیده شده از سوی مدیریت شرکت بیمه البرز و مدیریت سرمایه ‌گذاری و کسب و کار شرکت ملی نفت ایران مشکلات کارکنان تحت پوشش این قرارداد از جنبه موارد مرتبط با حوزه درمان و سلامتی بخصوص در بخش کارگری به حداقل رسیده و ارائه‌ خدمات به کارکنان صنعت نفت به موقع و با کیفیت بالا انجام شود که همین امر موجب رضایت مندی هرچه بیشتر کارکنان و خانواده‌های این عزیزان شده است.

گفتنی است پنجمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از صنایع پتروشیمی،پالایش و پتروپالایش کشور از نهم لغایت یازدهم بهمن ماه سالجاری در جزیره کیش در حال برگزاری است و شرکت بیمه البرز  با حضور کارشناسان مجرب خود و همچنین با هدف انعکاس هرچه بیشتر توانمندیهای خود در حوزه نفت و انرژی و ارائه‌ آخرین دستاوردهای بیمه ای این عرصه، در کنار شرکتهای داخلی و بین المللی  حضوری سبزی دارد.