«بانک پاسارگاد» که همواره توجه به نیاز مشتریان را سرلوحه ارائه خدمات خود قرار داده و احترام و خدمت به ایشان بهعنوان بخش اصلی فرهنگ سازمانی آن، منجر به تحقق باور متعالی “مشتری ذات بانک است” شده است، در یازدهمین دوره این جشنواره با انتخاب و رأی مستقیم مردم عزیز کشورمان برای چهارمین بار متوالی در تمامی گروههای بانکی شامل “بانکداری اینترنتی”، “همراه بانک” و “خدمات بانکی حضوری”، عنوان محبوبترین نام تجاری بانکی را کسب کرد. گفتنی است جشنواره برند محبوب به عنوان گستردهترین نظرسنجی مردمی در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی این امر را فراهم نموده است تا ضمن شناسایی برندهای خوشنام ایرانی توسط مردم، زمینه تقدیر از آنها را فراهم آورد. در این جشنواره، مصرفکنندگان بهعنوان مهمترین تصمیمگیران و داوران انتخاب برندهای محبوب مشارکت دارند و بر اساس تجربه خود در استفاده از کالاها و خدمات نسبت به انتخاب برند محبوب خود اقدام و اظهارنظر میکنند. بر این اساس کسب این جایگاه توسط بانک پاسارگاد، افتخار ارزشمند و قابل توجهی است که تأکید کننده اعتماد و رضایت مشتریان ارجمند این بانک میباشد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
شرکت فولاد خوزستان، به عنوان یکی از پیشگامان صنعت فولاد کشور، با تدوین راهبردهای نوین و برگزاری دوازدهمین جلسه کمیته راهبری، گامی بلند در مسیر توسعه پایدار برداشته است.
بانک ملت در راستای تکمیل سبد محصولات خود، طرح گردونه را مبتنی بر قرعه کشی و بر اساس مانده حساب طراحی و ارائه کرد.
بر اساس آمار بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در پایان هفته آخر آبان ماه، با افزایش ۰.۶ درصدی به بالاترین میزان خود از ابتدای سال جاری تا امروز رسید.
مجمع عمومی فوقالعاده و مجمع عمومی عادی بطور فوقالعادهٔ شرکت معدنی و صنعتی چادرملو سهامیعام عصر روز چهارشنبه ۳۰ آبان با حضور ۸۱ درصد از سهامداران این شرکت در سالن مجتمع فرهنگی تلاش برگزار گردید.