معارفه باغ ابریشمی مدیرعامل جدید بیمه اتکایی ایرانیان

جلسۀ معارفه مدیرعامل جدید اتکایی ایرانیان روز دوشنبه 19 شهریور 403 با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیران اجرایی شرکت برگزار گردید.

به گزارش ماجرانیوز، جلسۀ معارفه مدیرعامل جدید اتکایی ایرانیان روز دوشنبه ۱۹ شهریور ۴۰۳ با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیران اجرایی شرکت برگزار گردید.

آسوده: با تدبیر و تلاش و باحضور مدیرعامل جدیدموفق خواهیم بود

سید محمد آسوده نایب رئیس هیئت مدیره ضمن معرفی منصورعلی رحیمی باغ ابریشمی و بیان سوابق علمی و و اجرایی ایشان ضمن اظهارخرسندی از پیوستن وی به جمع خانواده اتکایی ایرانیان از تداوم همکاری دوعضو قبلی هیئت مدیره و دراختیار گذاشتن تجربیات ارزنده خود در راستای اعتلای شرکت تشکر و قدردانی نمود.

وی در ادامه ضمن بیان ویژگی ها و تنگناهای پیش رو با توجه به شرایط بازار بیمه و سرمایه با اظهار خرسندی از حضور مدیرعامل جدید افزود : امیدواریم با تدبیر و تلاش و برنامه های مدیریت جدید شرکت در بازار بیمه توفیقات خوبی کسب نمائیم.

میهن یار: انتخاب ریسک مناسب اولویت اول ماست

محمد میهن یار عضو موظف هیئت مدیره با تحلیل ریسک های اتکایی ایرانیان خاطرنشان کرد :ما درتلاش هستیم تا ریسک هایمان را با برنامه های ازپیش طراحی شده به صورت آگاهانه مدیریت کنیم. و سپس یاد آور شد : برای ما کیفیت ریسک مهم تر از کمیت آن است.

پوستین چی: ما باید بتوانیم از توانمندی باغ ابریشمی بهره ببریم

حجت پوستین چی عضو پیشین هیئت مدیره با اشاره به تغییرات پیش آمده در حوزۀ مدیریت عامل گفت :حمایت سهامداران و ثبات مدیران ارشد شرکت مهمترین عامل عبور از این اتفاقات بود و من اطمینان دارم شرکت می تواند کماکان به روند خوب خود ادامه دهد.

وی سپس افزود: باغ ابریشمی ذهنیت سیستماتیک و منظمی دارند و اطمینان دارم ایشان با درایت خود خواهند توانست موجبات پیشرفت امور را فراهم آورند و شرکت هم از ایده های ایشان حمایت خواهد کرد.

مدیرعامل جدید اتکایی ایرانیان :تحول در نظام دانش و فنآوری یک ضرورت است.

باغ ابریشمی در ابتدای سخنان خود اظهار داشت: این شانزدهمین شرکتی است که من تجربه کرده ام ومی توانم بگویم که بستر سازی در این شرکت بسیار خوب است و از نظر ترازنامه و عملیاتی بودن بهترین شرکت موجود است و این امر با این سبقه و این افراد توانمند مسئولیت من را سخت تر می کند. فصل دوم کار شرکت با توجه به بازار اتکایی فعلی شروع شده است. شرایط بازار ایجاب می کند که با توجه به نام و افتخارات بیمه اتکایی با کمک اعضای حاضر تغییراتی در روند شرکت طراحی و اجراکنیم.

مهمترین وظیفۀ ما به عنوان هدایتگر شرکت به روز رسانی دانش است.

وی سپس افزود: با توجه به تحول نظام دانش و فنآوری در دنیا، ما احساس عقب ماندگی می کنیم. آغاز گر این پیشرفت از هیئت مدیره شروع شده و بایستی در اجرا نیز این امر ارتقاء یابد.

مدیرعامل بیمه اتکایی در ادامه با اشاره به بحث فرایندها، سرمایه انسانی و سایر ابعاد کار اظهار داشت : ما دو برنامه داریم .قدم اول اجرائی است که درحال انجام است و گام دوم برنامه توسعه است که دردست خود ماست و در صورت نیاز می توانیم از تجربۀ متخصصین نیز بهره ببریم. ما بدون تجهیز به توان بین المللی (اتکایی) شرکت اتکایی نخواهیم بود. بایستی در این زمینه مانند سایر ویژگی ها پیشتاز باشیم ضمن آنکه باید فارغ از محدودیت های بین المللی تلاش کنیم.

همواره درحال یادگیری هستم و از همفکری همکاران استقبال می کنم.

وی در زمینۀ پیشبرد امور داخلی خاطرنشان کرد: ما به مشارکت همۀ بخشها اعتقاد داریم و بایستی در کنارهم یاد گیری و ارزش کار همکار را بهبود بخشیم. ضروری است در ارتباط با یکدیگر دانش همۀ امور را افزایش دهیم و خدارا شاکر هستم که در طول دوران خدمت در معیت هیئت مدیره هستم.

گفتنی است آقای دکتر رحیمی باغ ابریشمی فارغ التحصیل دکترای حسابداری هستند و عضو هیئت علمی ده ها دانشگاه بوده اند و تألیفات و مقالات بسیاری در رمینه های مالی ، حسابداری و ذیحسابی دارند. در مورد سوابق شغلی ایشان می توان به این موارد اشاره کرد : مؤسس و نماینده مؤسسین و مدیرعامل بیمه اتکایی رایا ، مشاور رئیس کل و مدیر حسابها و ذخایر اتکایی بیمه مرکزی  ، عضویت در هیئت مدیرۀ بیمه ایران ، شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ، مشاور امور بانک و بیمه وزارت دارایی ، مدیرکل امور مالی وزارت بهداشت ، نیروی انتظامی و صندوق توسعۀ ملی ، مدیر کل آموزش و خدمات مدیریت مرکز آمار ایران و …..