به گزارش ماجرانیوز، با حضور مدیرعامل بیمه دی و معاون توسعه منابع سازمان صدا و سیما برای سال دوم قرارداد بیمه تکمیلی و درمان کارکنان صدا و سیما امضا شد.
تعهد بیمه دی به بهبود مستمر خدمات درمانی
در این مراسم، هادی عبداللهی، مدیرعامل بیمه دی، با ابراز خرسندی از تداوم همکاری با سازمان صدا و سیما اظهار کرد: «خدا را شاکریم که بیمه دی توانسته برای دومین سال متوالی، در فرآیندی رقابتی و بر پایه اعتماد مسئولان محترم صدا و سیما، مسئولیت ارائه خدمات درمان تکمیلی به کارکنان شریف این سازمان و خانوادههای محترم آنان را برعهده گیرد. این موفقیت، تعهد ما به بهبود مستمر خدمات و ارتقاء سطح رضایتمندی بیمهشدگان را دوچندان میکند.»
وی افزود: «با همکاری بیش از ۱۱ هزار مرکز درمانی طرف قرارداد در سراسر کشور، تلاش میکنیم دسترسی بیمهشدگان به خدمات درمانی تسهیل شود و کیفیت ارائه خدمات به صورت مستمر ارتقاء یابد.» دکتر عبداللهی همچنین بر تسریع روند ارزیابی و پرداخت خسارت بیمهشدگان خارج از مراکز طرف قرارداد تأکید کرد و گفت: «ارائه خدمات سریع، دقیق و باکیفیت به بیمهشدگان، همواره در اولویت بیمه دی قرار دارد.»
افزایش رضایتمندی و استمرار همکاری
مجتبی رضایی، معاون مالی و سرمایه انسانی صدا و سیما، نیز ضمن قدردانی از خدمات بیمه دی، گفت: «عملکرد این شرکت در ارائه خدمات درمان تکمیلی در سال گذشته موجب افزایش رضایتمندی همکاران شد. خوشبختانه در مناقصه جدید نیز بیمه دی با ارائه بهترین شرایط و قیمت موفق به تمدید این همکاری برای سال ۱۴۰۴ گردید.»
وی ادامه داد: «ماهیت مشارکتی قرارداد و تحقق کامل اهداف پیشبینیشده، نشاندهنده موفقیتآمیز بودن این همکاری و تأکید بر ارتقاء کیفیت خدمات بیمهای است.»
حرکت به سوی ارتقاء استانداردهای خدمترسانی
بهادری، مدیر قراردادهای صداوسیما، در ادامه این مراسم با اشاره به بهبود مستمر کیفیت خدمات درمانی بیان کرد: «با تلاشهای صورتگرفته، رضایتمندی چشمگیری در میان کارکنان ایجاد شده است و پیشبینی میشود تعداد بیمهشدگان تحت پوشش از ۲۵ هزار نفر به بیش از ۳۰ الی ۳۵ هزار نفر افزایش یابد.»
وی همچنین با تأکید بر اهمیت ارتقاء استانداردهای انتخاب بیمهگر و تمرکز بر مشتریمداری، خاطرنشان کرد: «بیمه دی با توسعه خدمات، پاسخگویی سریع و تکریم بیمهشدگان، در مسیر بهبود مستمر کیفیت خدمات گامهای مؤثری برداشته است.»
بیمه دی؛ همراهی پایدار با سرمایههای انسانی کشور
بر اساس این گزارش، شرکت بیمه دی، اولین شرکت بیمه ای بورسی کشور و بزرگترین شرکت ارائهدهنده خدمات درمانی کشور است که افتخار دارد که با پوشش بیمهای مناسب، به خانوادههای معزز شهدا، ایثارگران و کارکنان سازمانهای مختلف کشور خدمترسانی کند و با فراهم کردن آرامش خاطر بیمهشدگان، در ارتقاء سلامت جامعه و فرهنگ سازی بیمه نقشآفرین باشد.
گفتنی است شرکت بیمه دی اولین شرکت ارائه دهنده خدمات بیمه ای به صورت نوین و از طریق اپلیکیشن برای عموم بوده است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سهامی بیمه ایران با حضور سید علی مدنی زاده وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد و در این نشست، عملکرد چند ماه اخیر بزرگترین شرکت بیمهای کشور مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
عملکرد مطلوب بانک مسکن در طرح نهضت ملیطرح نهضت ملی مسکن با هدف خانهدار کردن اقشار کمدرآمد و متوسط آغاز شد، اما سهم ناچیز بانکها در پرداخت تسهیلات، عملاً بار اصلی تأمین مالی را بر عهده بانک مسکن گذاشته است. این بانک با وجود محدودیت منابع، بیشترین تسهیلات را به متقاضیان اختصاص داده و نقش محوری در پیشبرد پروژهها داشته است، با این حال کارشناسان و نمایندگان مجلس تأکید میکنند که بدون ورود جدی دیگر بانکها، تحقق اهداف این طرح ملی با دشواریهای بیشتری روبهرو خواهد شد.
رئیس کل بانک مرکزی ضمن تشریح آخرین وضعیت متغیرهای اقتصادی کشور و برنامه های سیاستگذار پولی گفت: علائم بازگشت در متغیرهای کلان اقتصادی نشان از بازیابی اقتصاد و بازگشت به شرایط باثبات دارد و در نیمه دوم سال امیدواریم شاهد وضعیت اقتصادی باثبات و مثبت در متغیرهای کلان در اقتصاد کشور باشیم. وی همچنین از برنامه بانک مرکزی برای توزیع عادلانه تسهیلات و تامین مالی بین مناطق و استان های کشور بر مبنای آمایش سرزمین و نقشه توسعه صنعتی خبر داد.
دولت برنامه دارد که کالابرگ الکترونیک هرماه به هفت دهک درآمدی اختصاص یابد؛ موضوع اصلی اما، تأمین اعتبار این طرح است که با توجه به کسری بودجه بالا و همچنین چالشهایی که برای تأمین منابع یارانه نقدی ماهانه وجود دارد، میتواند به مانعی برای کالابرگ ماهانه تبدیل شود.
دیدگاه بسته شده است.