به گزارش ماجرانیوز، حسینی لر ، معاون برنامه ریزی و نوآوری بیمه ایران در گفت و گو با روابط عمومی بیمه ایران در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه با بیان مطلب، افزود: طرح تحول دیجیتال شامل شش گام در زمینههای زیرساخت ، مرکز داده ، شبکه و امنیت ، بهینهسازی فرایندها ، تحول در نظام آموزش و بودجه ریزی عملیاتی میباشد که از سال گذشته در بیمه ایران آغاز گردیده است. وی افزود: برنامه ریزی انجام دادیم تا در ابتدا فرایندهای کاری به روز شوند و بهبود یابند و در مرحله بعد تحلیل و طراحی فرایندها صورت گیرد و نهایتا پیاده سازی نرم افزاری صورت گیرد. وی با بیان این که، قبل از ورو به مرحله پیاده سازی، لازم است بهینه سازی و به روز رسانی فرایندها انجام گیرد، بیان داشت: نهایتا تحلیل و تغییر که در گام دوم دیده شده را پیاده سازی حواهیم کرد. حسینی لر با بیان این که در گام سوم پایگاه دادهها یکپارچه می شوند، گفت: در گام چهارم مبحث ابزارهای هوشمند است که اکنون در بستر سامانه ایران من بخشی از عملیات بیمهگری در ان پیاده سازی شده و تا پایان سال تمام فرایند صدور و خسارت از طریق این سامانه خواهد بود.
معاون برنامه ریزی و نوآوری با تاکید بر این که شبکه نمایندگی بررسی و آشنایی با سامانه ایران من را در اولویت برنامه های خود جهت آشنا کردن بیمه گذاران به خدمات بر خط بیمه ایران قرار دهد، ابراز داشت: تحول دیجیتال باید به شکلی صورت گیرد که بیمهگذاران تغییر فرایند بیمه گری را احساس کنند و نیاز به حضور فیزیکی نداشته باشند. حسینی لر در ارتباط با نقش و جایگاه شبکه نمایندگی در طرح تحول دیجیتال گفت: تحول دیجیتال ته تنها نقش نمایندگان را کمرنگ نمیکند بلکه با پیاده سازی بخشهایی هم چون دفتر نمایندگی دیجیتال به کاهش هزینههای آنان کمک خواهد کرد و قرار نیست این تغییرات اختلالی در فرایند کاری نمایندگان به وجود بیاورد. وی ادامه داد: هدف از طرح تحول دیجیتال تسریع و سرعت بخشی به فرایندهاست و سعی بر آن است که میزان قطعی ارتباطات کاهش یابد. حسینی لر در ارتباط با پنجره واحد و پیاده سازی آن در شعب، گفت: پنجره واحد در قالب یک طرح مجزا در بخش شعب انجام خواهد گرفت اما از سامانه ایران من نخواهد بود و در قالب دولت و کارمند ارایه می شود. معاون برنامه ریزی و نوآوری در ارتباط با نارضایتی نمایندگان از وجود استارتاپ ها و انحصار آنان گفت: بیمه ایران در یک فضای کاملا رقابتی و پویا فعالیت میکند و باید تلاش کنیم رقابت سالم را گسترش دهیم و آنچه که سیاست گذاریهای شرکت در این بخش باشد و ابلاغ گردد، قطعا ورود پیدا خواهیم کرد.
وی با اذعان به این که ایجاد فضای باز و حرکت به سمت رقابت, به افزایش سهم بیمه ایران در بازار منجر خواهد شد، گفت: در بیمه ایران شورای راهبری و کمیته خلق محصول بیمه ایجاد کردیم و به این سمت در حال حرکت میباشیم که خدمات بیمهای و نوین در بستر فناوری اطلاعات ارایه دهیم.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
مهلت وکالتی کردن حساب مشتریان بانک رفاه کارگران تمدید شدبه دنبال تمدید مهلت شرکت در طرح فروش فوری، فوقالعاده و پیشفروش محصولات منتخب شرکت ایران خودرو، بانک رفاه کارگران امکان ثبتنام در این طرح را با وکالتی کردن سریع و غیرحضوری حساب فراهم کرده است.
با نزدیک شدن به پایان تیرماه، تنها دو هفته برای افتتاح یا تکمیل موجودی حسابهای قرضالحسنه پسانداز بانک مسکن و حضور در چهل و پنجمین مرحله قرعهکشی جوایز این حسابها فرصت باقی است.
بانک صادرات ایران به منظور تسهیل خدمات بانکی خود در شرایط کنونی، ضمن تمدید مهلت انقضای سه ماهه سپهرکارتها، بخشودگی جریمه تأخیر اقساط و شرایط برخورداری از مهلت صادرکنندگان چک برگشتی را در دستور کار قرار داد.
به دنبال تزریق ۶۰ هزار میلیارد تومان توسط بانک مرکزی به بازار سرمایه، این بازار پس از پنج افت متوالی سرانجام امروز سبزپوش شد و شاخص کل ضمن افزایش بیش از ۱۹ هزار واحد و رسیدن به رقم دو میلیون و ۷۰۹ هزار واحد، کانال ۲.۷ میلیون را که چهارشنبه قبل از دست داده بود تصاحب کرد.
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.