به گزارش ماجرانیوز به نقل از روابطعمومی بانک سینا، چنگیزمروج، قائممقام بانک سینا، در همایش معاونت بانکداری با تبیین استراتژیهای بانک در نظام بازاریابی گفت: صنعت بانکداری به دلیل تقاضای مشتریان برای محصولات جدید و متنوع دچار تحولات قابلتوجهی شده است و بازاریابی هوشمندانه مسیر موفقیت در عرصه دیجیتال را تسهیل میکند.
مروج با بیان اینکه بانک به کارکنان توانا نیازمند است، تصریح کرد: مهمترین خصلت اولیه کارکنان توانا این است که یاددهنده و یادگیرنده خوبی باشند تا در مسیر دیجیتالی شدن با تکیه بر توان و دانش خود دیگر کارکنان را همراهی کنند.
قائممقام بانک سینا تصریح کرد: تغییر شیوه مدیریت از محصول محوری به مشتری محوری، مدیریت بهینه سبد مشتریان، تمرکز بر طراحی محصولات با در نظر گرفتن نیازهای متفاوت گروههای مشتریان از عوامل مهم و حائز اهمیت این مسیر است.
مروج در بخشی دیگر از سخنانش بازاریابی را بر سه رکن مهم بازارشناسی، بازارسازی و بازارداری تقسیم کرد و گفت: بازارشناسی مبتنی بر شناخت رقبا و مشتریان و نیازهای آنان، بازارسازی مبتنی بر خلق و نفوذ در به دست آوردن سهم از بازار و بازارداری که مربوط به حفظ و نگهداشت مشتریان و سهم از بازار است.
قائممقام بانک سینا بازاریابی زنجیرهای را برای بانک سودآور دانست و خاطرنشان ساخت: بازاریابی زنجیرهای به تلاش کارکنان در نگهداشت و وفادارسازی مشتریان برمیگردد و اینکه نیاز مشتری را به درستی درک کنیم و در بازار رقابتی امروز، متناسب با آن خدمت و محصول طراحی کنیم.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
صورتهای سال مالی منتهی به 30 اسفند 1403 بیمه ملت به تصویب سهامداران رسید
در پایان سال گذشته، حجم نقدینگی کشور به ۱۰ هزار و ۱۶۵ هزار میلیارد تومان رسید که رشد ۲۹.۱ درصدی نسبت به پایان سال ۱۴۰۲ دارد و حاکی از رشد ۴.۸ درصدی نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی در قیاس با سال ۱۴۰۲ است.
شهردار کلانشهر کرج با اشاره به همکاری موثر این شهرداری با بانک شهر از تعیین تکلیف بیش از ۴ هزار میلیارد تومان بدهی به این بانک خبر داد.
قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی که سرمایهگذاران مشغول بررسی تحولات مذاکرات تجاری آمریکا و کاتالیزورهای بالقوه تاثیرگذار بر بازار از جمله نشست سیاستگذاری فدرال رزرو بودند، تغییر چندانی نداشت.
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.