معاون عملیات شرکت پرداخت الکترونیک سپهر بیان کرد: «براساس گزارش اقتصادی شاپرک، در سال ۱۴۰۲ در شاخص رشد تعداد دستگاه کارتخوان فروشگاهی ۷ ماه رتبه اول و ۳ ماه رتبه دوم را کسب کردهایم.
به گزارش ماجرانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سپهر، امیر امیدوار، معاون عملیات این شرکت با بیان این که در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ تمرکز بر تدوین برنامههای کوتاهمدت، میانمدت و بلندمدت بوده است، گفت: «دوران تحول و رشد پرداخت الکترونیک سپهر با تغییر شاخصهای کلیدی و تغییرات ساختاری در تمامی سطوح آغاز شد. این شرکت از ابتدای سال ۱۴۰۲ بر اساس گزارش اقتصادی شاپرک در شاخص رشد تعداد دستگاه کارتخوان فروشگاهی ۷ ماه رتبه اول، ۳ ماه رتبه دوم و در شاخص رشد مبلغ تراکنش دستگاههای کارتخوان فروشگاهی برای ۵ ماه رتبه اول و ۳ ماه رتبه دوم را تجربه کرده است.»
او ادامه داد: «پرداخت الکترونیک سپهر با بهرهمندی از ۳۶ دفتر، ۴ باجه فعال و خدماترسانی و ۷۰۰ نیروی مجرب صنعت پرداخت در واحد عملیات توانسته است رشدی پایدار و سودآوری بیبدیل در سالهای فعالیت خود را تجربه کند.»
امیدوار در خصوص برنامههای آتی این شرکت عنوان کرد: «برنامهریزی در جذب بازارهای جدید، تجربه رضایتبخش از خدماترسانی به مشتریان، بازبینی و چابکسازی فرآیندهای عملیاتی و افزایش تعامل با بانکهای طرف قرارداد از برنامههای سال آتی واحد عملیات است.»
معاون عملیات شرکت پرداخت الکترونیک سپهر بیان کرد: «به پاس قدردانی از همراهی پذیرندگان وفادار و همچنین پرسنل ارزشمند، جشنوارههای متعددی بر ای پذیرندگان و پرسنل در سال ۱۴۰۲ برگزار شد که این روند در سال ۱۴۰۳ نیز ادامه دارد. از دیگر دستاوردهای معاونت عملیات شرکت سپهر میتوان به دریافت رضایتنامهها و تقدیرنامههایی از تمامی ذینفعان خدمات در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد که منجر به طرح در خواستهای انعقاد قرارداد پشتیبانی دستگاه کارتخوان از سوی بانکهای مطرح کشور شد. این امر افزایش هرچه بیشتر انگیزه تیم را به همراه داشته است.»
این مطلب بدون برچسب می باشد.
مراسم آغاز به کار صندوق تضمین غیردولتی صنعت نفت با حضور دکتر اسماعیل للـهگانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران برگزار شد.
۵۶درصد افتتاح حسابها و ۶۳درصد وامهای پرداخت شده بانک قرضالحسنه مهر ایران در سال ۱۴۰۳ بهصورت غیرحضوری بوده است.
بانک پاسارگاد با معرفی «پادچک»، گامی نوین در مسیر تحول بانکداری دیجیتال کشور برداشته و بار دیگر بر تعهد خود به نوآوری و خلق ارزش در ارائه خدمات مالی تأکید کرده است.
سال گذشته، سالی وحشتناک از نظر امنیت سایبری بود و تقریبا اطلاعات تمامی بانکهای دولتی، غیردولتی، موسسات مالی و اعتباری و حتی نئوبانکها توسط هکرها ربوده و بعضا در دارک وب و فضای مجازی منتشر شد؛ موضوعی که اعتماد مشتریان را از بین برد و حالا تنها باید نظارهگر فروش اطلاعات محرمانه خود در فضای مجازی باشند.