به گزارش ماجرانیوز، غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل بانک سینا در همایش آموزشی نظام بازاریابی که با حضور مدیران و رؤسای دوایر برنامهریزی و بازاریابی مناطق برگزار شد، با بیان اینکه بازاریابی مؤثر باید منطبق بر تکنیکها و قابلیتهای مورد نیاز فضای کسبو کاری باشد، اظهار داشت: تمام کارکنان دوایر بازاریابی بانک سینا ، باید حضور فعّال و اثرگذاری در فعالیتهای اقتصادی بانک داشته باشند و با درک قابلیتها و ظرفیتهای موجود، در حوزههایی که بانک حضور کمرنگی دارد، آن را شناسایی و تقویت کنند.
فتحعلی با اشاره به ضرورت استفاده از افراد باتجربه و کارآزموده در دوایر بازاریابی مناطق، افزود: بازاریابی فعّال، انتقال دانش و ایدههای جدید است و لازم است تا کارشناسان بازاریابی با درک صحیح از فرصتهای بانک، به دنبال ارائه محصولات و معرفی آنها به گروههای هدف باشند.
مدیرعامل بانک سینا تصریح کرد: در شرایط رقابتی امروز لازم است تغییرات اساسی در روشهای بازاریابی، مدیریتی و رفتار با مشتری ایجاد شود و بانکی موفق خواهد بود که منطبق بر تکنیکهای جدید و با ابتکار عمل، منابع ارزانقیمت بیشتری جذب کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به بازاریابی نوین اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: با استفاده از ابزارهای جدید و تغییر رویکرد در بازاریابی میتوانیم سطح بهرهوری بانک را بالا ببریم و با توسعه نظام بازاریابی، موجبات سوددهی بیشتر بانک را فراهم آوریم.
فتحعلی لازمه موفقیت و کسب دستاوردهای جدید در بانک سینا را تقویت طرح بازاریابی برشمرد و گفت: برای حصول موفقیتهای بیشتر، تجهیزات و زیرساختهای مورد نیاز برای تبدیل سریع ایده به محصول فراهم شده است.
وی با اشاره به سیاستهای عملیاتی بانک سینا در سال آینده، افزود: یکی از سیاستها و اولویتهای اصلی این بانک در ادامه مسیر، حرکت به سمت ارائه خدمات مشاورهای و راهاندازی سوپرمارکتهای مالی در شعب است و این موضوع در دستور کار بانک قرار گرفته است.
وی نظارت مستمر در تخصیص منابع را یکی از عوامل مهم و بنیادی در نظام بازاریابی دانست و در ادامه با اشاره به اهداف و استراتژیهای بانک در طرح تحول سه ساله، خواستار تلاش مضاعف کلیه کارکنان در جهت تحقق اهداف این طرح شد.
گفتنی است همایش آموزشی نظام بازاریابی بانک سینا در روزهای ۲۳ و ۲۴ دیماه با محوریت طرح مباحثی چون «هدفمندی بازاریابی»، «بازاریابی زنجیرهای»، «هوشمندی در تخصیص منابع»، «فروش بهرهور»، «بازاریابی جذب» و در نهایت «سودآوری» از طریق اساتید و مدرسان حوزه بازاریابی و فروش در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی این بانک با نظارت معاونت برنامهریزی و توسعه کسبوکار برگزار شد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
معاون فناوری اطلاعات بانک کارآفرین با اشاره به اینکه بانک کارآفرین حامی چهارمین دوره مسابقات رباتیک و برنامهنویسی دانش آموزی "کیدکدشریف۲۰۲۵" است، این حضور را مقدمهای بر حضور بانک کارآفرین در حمایت از نوجوانان و استعدادهای دیجیتال خواند و گفت: بستههای تشویقی و حمایتی ویژه برای شرکتکنندگان برتر چهارمین دوره مسابقات رباتیک و برنامه نویسی دانش آموزی طراحی شده است که شامل دسترسی به منابع فناوری، مشاوره مسیر شغلی، جذب استعدادهای برتر و حمایت از ایدههای نوآورانه در مراحل اولیه خواهد بود.
مشاور عالی و مدیرکل حوزه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت مطالبات درمانی بازنشستگان در سال ۱۴۰۳، تا پایان اردیبهشتماه خبر داد و گفت: با تدابیر اتخاذ شده، پرداخت کسورات بازنشستگان به مراکز طرف قرارداد به زیر یک ماه خواهد رسید و هزینههای بیماران خاص نیز با کمترین فاصله زمانی پرداخت میشود.
سازمان بورس و اوراق بهادار پس از بررسی مدارک و مستندات ارائه شده از سوی بیمه اتکایی ایران معین، مجوز افزایش سرمایه 84 درصدی این شرکت را صادر کرد.
بانک صادرات ایران در سال 1403 با اختصاص بیش از 58 هزار میلیارد ریال وام قرضالحسنه، بیش از 69000 فقره وام فرزندآوری پرداخت کرد.