حضور بیمه آسیا با طرح “رایان”در شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی

براساس استراتژی شرکت بیمه آسیا، مبنی بر توسعه فروش بیمه‌های زندگی، این شرکت خوب بیمه ای در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی ( بورس، بانک و بیمه) با طرح جدید بیمه‌ مستمری مادام العمر “رایان” حضور پیدا کرد.

به گزارش ماجرانیوز، براساس استراتژی شرکت بیمه آسیا، مبنی بر توسعه فروش بیمه‌های زندگی، این شرکت خوب بیمه ای در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی ( بورس، بانک و بیمه) با طرح جدید بیمه‌ مستمری مادام العمر “رایان” حضور پیدا کرد.

بیمه آسیا در این نمایشگاه باهدف توسعه فرهنگ بهره مندی از ویژگی ها و تسهیلات صنعت بیمه در بین تمامی اقشار مختلف مردم حضوری فعال دارد. غرفه اختصاصی بیمه آسیا در سالن شش در طول برگزاری این نمایشگاه میزبان مدیران عامل شرکت های بیمه ای، کارشناسان صنعت بیمه و دست اندرکاران نظام بانکداری و بورس بود.

براساس استراتژی شرکت بیمه آسیا، مبنی بر توسعه فروش بیمه‌های زندگی، این شرکت خوب بیمه ای در این نمایشگاه با طرح جدید بیمه‌ مستمری مادام العمر”رایان” حضور پیدا کرد. این محصول جدید به منظور پاسخ به نیاز افراد جامعه طراحی و ارائه شده است.

این طرح با همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران تهیه و ارائه شده است و با توجه به ویژگی‌های ممتاز این بیمه نامه نسبت به محصولات مشابه در بازار، انتظار می‌رود استقبال مطلوبی از این محصول در این نمایشگاه به عمل آید. در طرح بیمه مستمری مادام العمر”رایان”بیمه گذاران با پرداخت پنج سال حق بیمه، از مزایای دریافت مستمری مادام العمر بعلاوه سود مشارکت بهره مند شوند.