سیدمحمد ناصر مبرقعی عنوان کرد:

سیاست بیمه ایران حفظ و توسعه سهم خود از بازار بیمه های زندگی صنعت بیمه است

جشنواره « ستارگان بیمه­ های زندگی » با هدف توسعه و ترویج بیمه‌های زندگی و تشویق و تجلیل از نمایندگان، کارشناسان، شعب و استان‌های برتر در زمینه صدور بیمه‌های زندگی تمدید گردید.

به گزارش ماجرانیوز، جشنواره « ستارگان بیمه­ های زندگی » با هدف توسعه و ترویج بیمه‌های زندگی و تشویق و تجلیل از نمایندگان، کارشناسان، شعب و استان‌های برتر در زمینه صدور بیمه‌های زندگی تمدید گردید.

سیدمحمد ناصر مبرقعی، عضوهیات مدیره شرکت سهامی بیمه ایران ضمن ارائه گزارش بررسی عملکرد مطلوب جشنواره بیمه های زندگی، با تجلیل از تلاش های بی وقفه همکاران نماینده حقیقی و حقوقی در شبکه فروش گسترده و همکاران شعب شرکت گفت: تحول در نوع نگرش شورای‌عالی بیمه نسبت به بیمه های زندگی و افزایش ریسک پذیری خردمندانه بیمه گران با حفظ تدابیر توانگری و رقابت پذیری و جذابیت بیمه های زندگی در مقایسه با سایر سرمایه گذاری ها با تکیه بر مزیت نسبی و ممتازه و تحکیم بنیان مالی خانواده ها بسیار امیدوارکننده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اولویت و سیاست بیمه ایران حفظ و توسعه سهم خود از بازار بیمه های زندگی در چارچوب سند راهبردی شرکت به عنوان اهداف قابل دسترس در سال جاری میباشد.

مبرقعی راهبر شورای راهبردی بیمه های زندگی در پایان افزود: تشریح راهبردها و راهکارهای رسیدن به وضعیت ایده آل در عرضه انبوه بیمه های زندگی و رسیدن به شاخص های آماری مطلوب در این رشته، تلاش برای استمرار بیمه نامه های زندگی صادر شده، پرهیز از فروش هیجانی و زودگذر بیمه نامه های زندگی، تشریح جزییات و فواید این نوع بیمه نامه ها و سود مناسب مشارکت در منافع بیمه های زندگی در سال جاری را از جمله اولویت ها و تکالیف این شرکت جهت ارتقای بیمه های زندگی و در نهایت جذب حداکثری بازار توسط بیمه ایران عنوان نمود.