به گزارش ماجرانیوز، معاون نظارت بیمه مرکزی در این بخشنامه از مدیران عامل شرکتهای بیمه خواست تا در بازه زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۳ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۴، اقداماتی در راستای رفاه بیمهگذاران و ارائه خدمات مطلوب به هموطنان انجام دهند.
بر اساس این گزارش، شرکتهای بیمه موظفند فهرست شعب کشیک خود را حداکثر تا ۱۶ اسفند در سامانه سنهاب ثبت و به بیمه مرکزی اعلام کنند. همچنین، اطلاعرسانی گسترده به بیمهگذاران از طریق بستههای آموزشی و پیامکهای هشداردهنده درباره خدمات بیمهای، دلایل عمده تصادفات مانند سرعت غیرمجاز و خوابآلودگی و اهمیت بررسی سلامت فنی وسیله نقلیه پیش از سفر از دیگر الزامات تعیینشده است.
در راستای کاهش تصادفات و خسارات بیمهای نیز همکاری با جمعیت هلال احمر بهعنوان یک مسئولیت اجتماعی مورد تأکید قرار گرفته است.
شرکتهای بیمه باید سایت رسمی خود را بهروزرسانی کرده و اطلاعات ضروری را در اختیار بیمهگذاران قرار دهند.
ارائه خدمات در ایستگاههای سلامت و توقفگاههای بینراهی با همکاری سازمان راهداری و هلال احمر، استقرار اکیپهای پرداخت خسارت سیار در جادهها و مجاورت پاسگاههای پلیسراه، نصب بنرهای اطلاعرسانی درباره شمارههای تماس ضروری و نحوه پرداخت خسارت، و معرفی اداره شکایات بیمه مرکزی و شماره تماس ۲۳۴۲، از دیگر تدابیر در نظر گرفتهشده برای این ایام است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
روند کاهشی مطالبات بانک صادرات ایران در سال جاری رکوردی تاریخی را ثبت کرده است. وصول این مطالبات که سنوات گذشته و عمدتا از اواخر دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ شمسی از شعب خارج از کشور این بانک باقیمانده است، سرعت بیشتری به خود گرفت.
بخش عمدهای از شرکتها و بنگاههای اقتصادی صندوق، از طریق ردّ دیون به صندوق واگذار شده و طبیعی است که در زنجیره ارزش اقتصادی قرار ندارد.
همزمان با دهمین اجلاس هیئت نمایندگان اتاق اصناف ایران، تفاهمنامه همکاری بانک رفاه کارگران و این اتاق امضاء شد.
نائب رئیس هیئتمدیره بانک سینا در همایش سراسری معاونت مالی این بانک، گفت: ابزارهای فناوری اطلاعات در ایجاد انضباط مالی و سودآوری بانک از اهمیت بالایی برخوردار است.