به گزارش ماجرانیوز، علی جباری، مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به سابقه حضور این شرکت در جزیره قشم گفت: پیش از این، بیمه ایران از طریق شرکت زیرمجموعه خود، ایران معین، در قشم فعالیت داشت و تجربه ارزندهای در زمینه مناسبات مناطق آزاد دارد.
علی جباری ادامه داد: با تکیه بر نیروهای متخصص و پشتیبانی قوی، آمادهایم؛ خدماتی بینظیر ارائه کنیم.
مدیرعامل بیمه ایران ابراز امیدواری کرد؛ سازمان منطقه آزاد قشم با در نظر گرفتن شرایط خاص منطقه، بیمه ایران را در این مسیر یاری کند.
وی تاکید کرد: بیمه ایران میتواند اصل سرمایه را تضمین کند چرا که در کنار پوششهای ضروری برای ریسکهای سرمایهگذاری، از پشتوانه مالی و توانگری بالایی برخوردار است.
رئیس هیئت مدیره بیمه ایران گفت: همین اعتبار، آرامش خاطر بیشتری برای فعالان اقتصادی فراهم میکند و زمینه ارتقای فضای کسبوکار را در قشم گسترش میدهد.
در ادامه این نشست عادل پیغامی با اشاره به آغاز بهکار شعبه بیمه ایران در قشم گفت: بیمه ایران با توجه به خوشنامی و سابقه درخشان خود میتواند خدماتی متنوع و گسترده در اختیار کسبوکارها و سرمایهگذاران قرار دهد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم پوشش بیمهای را برای فعالان اقتصادی همچون قوت قلبی دانست که آنها را به همکاری ترغیب میکند و در روند سرمایهگذاری و فعالیت اقتصادی، دغدغههایشان را کاهش میدهد.
پیغامی همچنین جایگاه بیمه ایران را در صنعت بیمه بسیار ارزنده عنوان و تأکید کرد: بازگشت این شرکت خوشنام و قدیمی به قشم، برای مردم و فعالان اقتصادی، خبر مسرتبخشی بهشمار میرود و انتظار میرود بیمه ایران با ارائه بستههای متنوع بیمهای، نیازهای گوناگون اقتصادی در قشم را پوشش دهد و زمینه رشد فعالیتهای تجاری را فراهم سازد.
گفتنی است آغاز به کار شعبه بیمه ایران در قشم پس از ۱۴ سال، زمینه را برای ارائه خدمات گستردهتر و متناسب با نیازهای سرمایهگذاران و شرکتهای فعال در منطقه آزاد فراهم کرده و انتظار میرود این رویداد، نقش بسزایی در توسعه اقتصادی و رفاهی منطقه داشته باشد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد مدارک مورد تأیید برای احراز هویت در نهادهای حقوقی، مالی و پولی را اعلام کرد.
مدیرکل امور بانکی وزارت امور اقتصادی و دارایی از افزایش سرمایه ۱۱۷ هزار میلیاردتومانی بانکهای زیر نظر دولت در سال ۱۴۰۳ خبر داد.
مدیرعامل شرکت سایپایدک از اجرای طرح امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا از ۲۷ اسفند تا ۱۵ فروردین خبر داد و تأکید کرد که این طرح با مشارکت ۲۸۰ نمایندگی کشیک و ۴۳۰ امدادگر، خدمات ویژهای را به مشتریان ارائه خواهد داد.
بانک ملی ایران در راستای توسعه خدمات بانکداری خرد و تسهیل فرآیندهای اعتباری، اقدام به طراحی و اجرای راهکار نوآورانه «نوپی» کرده است که بهزودی خدمات متنوعی را در اختیار مشتریان قرار خواهد داد.