به گزارش ماجرانیوز، این جلسه با حضور محمدرضا فرهادیپور، سرپرست شرکت و نایبرئیس هیأتمدیره، محمدتقی چراغی، دبیر و عضو هیأتمدیره، اسماعیل دلفراز، عضو هیأتمدیره، جمعی از معاونان و مدیران شرکت و همچنین اعضای انجمن صنفی نمایندگان بیمه ملت، با هدف تشریح برنامههای هیأتمدیره جدید در زمینه تعامل با نمایندگان و بررسی مسائل و دغدغههای آنان برگزار شد.
در ابتدا محمدرضا فرهادیپور با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست مشترک، گفت: رویکرد هیأتمدیره و مجموعه بیمه ملت ارتقای سطح همکاریها و تعامل با نمایندگان است در این مسیر، اصل بر همکاری و تعامل است و تلاش خواهیم کرد تا از ایجاد هرگونه رقابت احتمالی میان شرکت و مجموعه نمایندگان جلوگیری کنیم.
وی با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد بسیاری از امور از طریق نمایندگان انجام گیرد، تصریح کرد: با توجه به هدفگذاری صورتگرفته و چشمانداز ترسیمشده برای آینده شرکت، نیازمند تلاش و همراهی همه ارکان بیمه ملت هستیم.
وی به ضرورت بسترسازی برای ارتقای شرکت در حوزههای نرمافزاری و سختافزاری اشاره کرد و گفت: نوآوری و بهروزرسانی راهبردها یک ضرورت است و این مهم، با توجه به تلاش ها و زیرساختهای مناسبی که در گذشته فراهم شده، بهعنوان یک راهبرد کلان ادامه خواهد داشت.
همچنین در این نشست، محمدتقی چراغی، دبیر و عضو هیأتمدیره بیمه ملت با تأکید بر نقش کلیدی نمایندگان در زنجیره ارزش شرکت، اظهار کرد: تعامل مؤثر و سازنده با شبکه نمایندگان، یکی از ارکان اصلی سیاستهای هیأتمدیره است. ما بر این باوریم که نمایندگان نهتنها در حوزه فروش، بلکه در پیشبرد اهداف راهبردی شرکت نیز نقش تعیینکنندهای دارند.
وی افزود: ارتقای کیفیت ارتباط با نمایندگان، توجه به دغدغهها و مشکلات آنان و فراهمسازی بستر مناسب برای مشارکت فعالترشان در فرآیندهای تصمیمسازی، از جمله محورهای مورد تأکید است. توسعه پایدار بیمه ملت بدون بهرهگیری از ظرفیتها و تجربیات نمایندگان امکانپذیر نخواهد بود.
در ادامه، اسماعیل دلفراز، عضو هیأتمدیره بیمه ملت، نیز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست، تصریح کرد: شریان اصلی هر شرکت بیمهای، شبکه فروش آن است. اگر بناست شاهد رشد و ارتقای مجموعه باشیم، این رشد باید از مسیر شبکه فروش محقق شود. هر اندازه این شبکه بیشتر مورد حمایت و توانمندسازی قرار گیرد، نتایج آن مستقیماً در افزایش سودآوری شرکت نمایان خواهد شد.
وی همچنین بر اهمیت نوآوری و بهروزرسانی فرآیندها اشاره کرد و افزود: ضروری است در راستای چابکسازی، ارتقای سطح تعامل میان شبکه فروش و مجموعه شرکت، شناسایی و حذف بروکراسیهای احتمالی گامهای مؤثری برداشته شود.
گفتنی است، در این نشست اعضای انجمن صنفی نمایندگان نیز ضمن قدردانی از برگزاری این نشست مشترک، به بیان دیدگاهها، دغدغهها و مشکلات شبکه نمایندگان بیمه ملت پرداختند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
با آغاز مرحله جدید ثبت نام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه خودرو، متقاضیان می توانند به صورت حضوری و غیرحضوری از طریق خدمت حساب وکالتی بانک ملت، نسبت به وکالتی سازی حساب و انجام فرآیند ثبت نام اقدام کنند.
بیمه معلم با هدف تسهیل سفر معنوی زائران کربلای معلی، امکان صدور الحاقیه برونمرزی بیمهنامه شخص ثالث به همراه تخفیف 80 درصدی را فعال کرد
با هماهنگی ستاد اربعین، پلیس گذرنامه و کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، امکان پرداخت ارز اربعین به تمامی افرادی که در سال جاری در سامانه سماح اقدام به ثبتنام مینمایند، بدون محدودیت فراهم شد.
قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی، در آستانه انتشار بیانیه سیاست پولی فدرال رزرو و تمرکز سرمایه گذاران بر مذاکرات تجاری آمریکا پیش از مهلت اول اوت، ثابت ماند.
دیدگاه بسته شده است.