به گزارش ماجرانیوز، خدمات متنوع، امن و پرسرعت «سپینو» پلتفرم بانکداری دیجیتال بانک صادرات ایران با گذشت تقریبا ۹ ماه از عملیاتی شدن این پلتفرم، با استقبال علاقهمندان به مدلهای نوین بانکداری همراه شد و تعداد کاربران آن از ابتدا تاکنون از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر فراتر رفت.
افتتاح حساب جدید غیرحضوری، انتقال به حساب، پایا، ساتنا، کارت به کارت، پل، درخواست صدور کارت، خرید شارژ، پرداخت قبض، بسته اینترنتی، فعالسازی پیامک و سایر خدمات متنوع بانکی، از جمله خدمات قابل ارائه در محصول راهبردی نوین بانک صادرات ایران است.
سپینو پس از طی مراحل آزمایشی در تیرماه سال گذشته، همزمان با فروش ارز اربعین به صورت غیرحضوری، در اختیار مردم و مشتریان بانک صادرات ایران قرار گرفت و با افزایش قابلیتها و امکانات بیشتر مورد توجه اقشار مختلف مردم و صاحبان کسب و کار قرار گرفت.
انتشار آثار بزرگان موسیقی کشور از جمله آلبوم «شمس» همایون شجریان و معرفی برخی کتب و فعالیتهای فرهنگی و همچنین ارائه خدمات خرید اعتباری BNPL به جامعه فرهنگی کشور در قالب این پلتفرم علاوه بر خدمات متنوع بانکی، بستهای قابل اعتماد از خدمات بانکی و فرهنگی را در اختیار جامعه قرار داده است.
پلتفرم بانکداری دیجیتال سپینو با توسعه و بهروزرسانی مستمر بر بستر سیستم عاملهای iOS و Android، امروز به یکی از بهترین اپلیکیشنهای پرداخت و خدمات بانکی و مالی در نظام بانکی کشور تبدیل شده که با تضمین امنیت، از سرعت و دقت مناسبی برای ارائه خدمات غیرحضوری و کاهش نیاز مراجعه به شعب بانک فراهم کرده است.
برای نصب و استفاده از «سپینو» با مراجعه به نشانی اینترنتی: https://apps.bsi.ir یا مراجعه به سایت رسمی بانک صادرات ایران به نشانی: www.bsi.ir در بخش نرمافزارهای همراه، از قابلیتهای محصول نوین و راهبردی بانک صادرات ایران خدمات آسان دریافت کنید.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
بانک ملی ایران در سال جاری، گامی بلند در حمایت از تولید و توسعه اقتصادی کشور برداشته است؛ بهطوریکه ۶۹ طرح مهم صنعتی، تولیدی و اقتصادی در استانهای مختلف کشور تا پایان سال با تسهیلات پرداختی از محل تسهیلات بلند مدت ( طرح ها و سرمایه ثابت ) به ارزش ۸۹,۱۹۵,۱۶۰ میلیون ریال، به بهره برداری می رسند
براساس دادههای بانک مرکزی، در اردیبهشت ماه سال جاری بیش از ۹.۸ میلیون فقره چک در کشور مبادله شد که از این میزان نزدیک به یک میلیون فقره چک معادل ۱۰.۱ درصد از تعداد و ۱۴.۴ درصد از مبلغ آنها برگشت خورده است.
طی سه ماهه امسال، ۴۷۵۰ مورد شکایت بیمهای ثبت شده که سه رشته بیمه شخص ثالث، درمان و بدنه اتومبیل بیشترین این شکایات را به خود اختصاص دادند، با این حال بر اساس اخرین آمار از عملکرد صنعت بیمه (دوماهه ۱۴۰۴) سهم این سه رشته بیمه از بازار بیمه کشور، ۷۷ درصد از حق بیمه و ۴۴ درصد از تعداد بیمه نامههای صادر شده است که بیانگر سهم بالای این سه رشته از بازار بیمه است.
صور کنید روزی برسد که همه خدمات مالی مورد نیازتان، از افتتاح حساب بانکی گرفته تا بیمه عمر و سرمایهگذاری، در یک جا و با کمترین پیچیدگی در دسترس باشد. این روزنه امید، همان چیزی است که مدل «بانک بانشورنس» یا تلفیق هوشمند بانک و بیمه به ارمغان میآورد؛ مدلی که در دنیا به عنوان یک تحول بزرگ در نظامهای مالی شناخته شده و ایران امروز بیش از هر زمان به آن نیازمند است
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.