به گزارش ماجرانیوز، این شرکت با کسب رتبه پنجم در میان شرکتهای بیمه ای و رتبه ۱۷۰ در میان کلیه شرکتهای برتر ایران، یک بار دیگر توانایی خود را در ارائه خدمات با کیفیت و کسب نتایج درخشان به اثبات رساند.
بر اساس نتایج بیست و هفتمین سال رتبهبندی شرکت های بزرگ ایران که توسط سازمان مدیریت صنعتی ایران ارزیابی میشود، شرکت بیمه ملت در میان شرکتهای بیمهای کشور در جایگاه پنجم قرار گرفت. این نتایج بر اساس اطلاعات سال مالی ۱۴۰۲ اعلام شده است.
در این رتبهبندی که بر اساس چندین شاخص کلیدی انجام میشود، بیمه ملت به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو در صنعت بیمه کشور، موفق به کسب این رتبه شده است.
این دستاورد نشاندهندهی عملکرد قوی بیمه ملت در حوزههای مختلف از جمله فروش، سودآوری، بهرهوری و مسئولیت اجتماعی است.
بیمه ملت که از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز کرده، در ۵ سال گذشته بر اساس اعلام بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، برترین شرکت بیمه کشور در حوزه توانگری مالی بوده و رکورد توانگری مالی را در صنعت بیمه به خود اختصاص داده است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
مدیرعامل بانک سینا در دومین همایش سراسری مدیران، راهبردهای چهارگانه این بانک را در مسیر تحقق اهداف و توسعه سهم بازار تشریح کرد.
رئیس هیاتمدیره بانک توسعه تعاون اعلام کرد: بخش عمدهای از تامین مالی اقتصاد بر عهده بانکها قرار دارد و همین امر فشار زیادی بر بانکها میآورد.
مؤسسه هوش مصنوعی و فناوریهای شناختی نظام بانکی کشور، با هدف توسعه زیرساختهای هوش مصنوعی و بهرهگیری از فناوریهای تحولآفرین در صنعت بانکداری، به صورت رسمی در دانشکده فنی دانشگاه تهران افتتاح شد
با امضای توافقنامه همکاری ایجاد و توسعه زیستبوم نوآوری در حوزه خدمات پولی و صنعت بانکداری، مسیر تأمین نیازهای مالی و بانکی شرکتهای دانشبنیان فعال این حوزه و کمک به تأمین نیازهای فناورانه نظام بانکی کشور هموار میشود.