به گزارش ماجرانیوز، علیرضا حجتی- مدیرعامل شرکت به همراه معاونان و مدیران ستادی شرکت بیمه رازی از شعبه مرکزی بازدید کردند.
در این بازدید که در ادامه بازدیدهای هفتگی مدیرعامل از شعب بیمه رازی انجام شد، حجتی افزایش ارتباط با بیمه گزاران و شبکه فروش را از مهمترین اولویتهای یک شعبه دانست و گفت: سیاست بیمه رازی بزرگ کردن پرتفو نیست و به دنبال اصلاح ترکیب پرتفو و جذب پرتفوهای سودده در راستای ارائه خدمات بهروز و متفاوت به همراهان خود هستیم.
مدیرعامل بیمه رازی ادامه داد: جذب پرتفو خرد در عملکرد شرکتهای بیمه تاثیر قابل توجهی دارد که رویه بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی مستثنی از این قاعده نیست. از این رو اجرا و اهتمام به جشنوارههای فروش همچون طرح همای رازی و آتش سوزی از اهمیت ویژهای برخوردار است.
او یادآور شد: ارائه خدمات به لحظه یکی از اولویتهای شرکت است از این رو پرداخت خسارت باید به درستی و در سریعترین زمان ممکن انجام شود.
براساس این گزارش، در این بازدید مسعود محمدی- سرپرست معاونت مالی و اداری، اسد اسدی- سرپرست معاونت اجرایی، مهدی معظمی- سرپرست مدیریت روابط عمومی، جواد امیرپور- سرپرست مدیریت امور نمایندگان، شعب و کارگزاران و جلال علیپور- سرپرست مدیریت بیمههای زندگی، مدیرعامل بیمه رازی را همراهی کردند
این مطلب بدون برچسب می باشد.
بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی و با هدف تسهیل و شفاف سازی رفع سوء اثر از چکهای برگشتی، صادرکننده میتواند با واریز مابقی مبلغ کسری، نسبت به رفع سوء اثر اقدام کند.
بانک مسکن در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و حمایت از بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستاییان، در سال ۱۴۰۳ بیش از ۴۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات جهت نوسازی و بهسازی ۱۹ هزار و یک واحد مسکونی در مناطق روستایی کشور پرداخت کرد.
بانک صادرات ایران در سال 1403 با تمرکز بر فروش واحدهای مسکونی با فروش 176 رقبه از املاک مازاد به ارزش بیش از 23 هزار میلیارد ریال، افزایش 290 درصدی را نسبت به سال 1402 ثبت کرد.
نشست همکاری مشترک میان صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته و پژوهشکده بیمه با هدف توسعه مدیریت ریسك در صنایع دانشبنیان و پیشرفته با حضور مدیران دو مجموعه برگزار شد.
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.