به گزارش ماجرانیوز؟ پرویز خوشکلام خسروشاهی، رئیس کل بیمه مرکزی در کانال شخصی خود درباره وضعیت یکی از شرکتهای بیمه نوشت: حدود سه سال است که شاهد برخی حواشی پیرامون یکی از شرکتهای بیمه هستیم که این موضوع در یک ساله اخیر ابعاد پر سر و صداتری به خود گرفته است. نهادهای ناظر در چنین مواردی دو اصل مهم را رعایت میکنند:
۱) ملاحظه نسبت به آسیب خوردن اعتماد بیمهشدگان و ایجاد بیثباتی در بازار و بروز ریسکهای سیستمی ۲) بررسی حرفهای، دقیق و منصفانه موارد کژمنشی ادعاشده و واکنش متناسب به آن؛ بدون اثرپذیری از تلاش احتمالی ذینفعان جهت اثرگذاری بر روند بررسی و تصمیمگیری
وی افزود: با رعایت این دو اصل، از همان هفتهای که مسوولیت خود را شروع کردم این موضوع در دستور کار ما قرار دارد و ابعاد حقوقی، فنی و مالی موضوع برای دوره مدیریت فعلی و قبلی شرکتِ مورد اشاره در دست بررسی است و پس از مشخص شدن نتیجه و در صورت احراز وقوع کژمنشیهای ادعاشده، اقدامات نظارتی متناسب با آن با رعایت انصاف و بدون مماشات اجرا خواهد شد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
مراسم آغاز به کار صندوق تضمین غیردولتی صنعت نفت با حضور دکتر اسماعیل للـهگانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران برگزار شد.
۵۶درصد افتتاح حسابها و ۶۳درصد وامهای پرداخت شده بانک قرضالحسنه مهر ایران در سال ۱۴۰۳ بهصورت غیرحضوری بوده است.
بانک پاسارگاد با معرفی «پادچک»، گامی نوین در مسیر تحول بانکداری دیجیتال کشور برداشته و بار دیگر بر تعهد خود به نوآوری و خلق ارزش در ارائه خدمات مالی تأکید کرده است.
سال گذشته، سالی وحشتناک از نظر امنیت سایبری بود و تقریبا اطلاعات تمامی بانکهای دولتی، غیردولتی، موسسات مالی و اعتباری و حتی نئوبانکها توسط هکرها ربوده و بعضا در دارک وب و فضای مجازی منتشر شد؛ موضوعی که اعتماد مشتریان را از بین برد و حالا تنها باید نظارهگر فروش اطلاعات محرمانه خود در فضای مجازی باشند.