به گزارش ماجرانیوز، فتحعلی با بیان اینکه محور اصلی برنامه جامع راهبردی، طرح بازاریابی است، تصریح کرد: با تقسیمبندی و کدینگ مشتریان، محصولات و خدمات بانک بر اساس نیاز مشتریان از بسترهای دیجیتال، الکترونیک و فیجیتال ارائه خواهد شد.
وی با اشاره به تکمیل زنجیره خدمات سرزمین هوشمند مهر در ۳ سال آینده، اظهار داشت: اولین پلتفرم این سرزمین هوشمند، کیوبانک است، در آینده نیز کیولند، کیوپی، کیولیز و…. طراحی و گسترش خواهند یافت تا همه خدمات به صورت سرویسهای غیرحضوری در دسترس مشتریان قرار گیرد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
بانک رفاه کارگران در دومین جشنواره فرهنگی اقتصادی آگهیهای بازرگانی که با شعار "آگهی -آگاهی" در محل مرکز همایشهای بین المللی صداوسیما برگزار شد، به عنوان بانک برتر در حوزه تبلیغات معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.
مدیرعامل بانک صادرات ایران و مدیرعامل هلدینگ شرکت صنایع پتروشیمی خلیجفارس در نشستی بر تداوم و توسعه همکاریهای دوجانبه تأکید کردند.
بانک ملی ایران با بیش از 1200 میلیون تراکنش و 431 همت گردش مالی در آذر ماه، در تعداد و گردش مالی تراکنش های صادره و پذیرش شده بین تمامی بانک ها پیشتاز بوده است.
بانک سپه برای دومین سال متوالی در دومین جشنواره فرهنگی اقتصادی آگهیهای بازرگانی صداوسیما با شعار “آگهی-آگاهی” موفق به کسب عنوان برتر و دریافت تندیس نام تجاری شد.