به گزارش ماجرانیوز، این شرکت یکی از بازیگران اصلی و تأثیرگذار صنعت بیمه کشور، بار دیگر با کسب رتبه قابل توجه در زمینه شکایات مشتریان از شرکتهای بیمهای، نشان داد که مشتریمداری را در اولویت برنامههای خود قرار داده است.
در ارزیابی اخیر که بر روی ۳۲ شرکت بیمه برتر کشور طی ۷ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ توسط بیمه مرکزی انجام شده، بیمه ملت موفق شده است در میان این شرکتها، رتبه ۲۶ را در میزان شکایت (پایینترین میزان شکایت و نارضایتی) را به خود اختصاص دهد.
این دستاورد نشان میدهد که بیمه ملت با وجود رقابت شدید در صنعت بیمه، توانسته است اعتماد مشتریان خود را جلب کرده و به یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه ایجاد رضایتمندی در مشتریان تبدیل شود.
چرا بیمه ملت در این زمینه موفق بوده است؟
کارشناسان این موفقیت را ناشی از عوامل متعددی از جمله توجه ویژه به نظرات مشتریان، آموزش مستمر کارکنان، شبکه فروش و کارکنان حرفهای و توسعه فناوریها عنوان میکنند.
از سوی دیگر، شرکت بیمه ملت با ایجاد کانالهای ارتباطی متنوع، نظرات و پیشنهادات مشتریان را جمعآوری و به آنها توجه ویژهای میکند و با پالایش و رسیدگیها به درخواستها و برگزاری دورههای آموزشی برای کارکنان در زمینه مدیریت شکایات و ارتقای مهارتهای ارتباطی آنها، نقش مهمی در بهبود کیفیت خدمات داشته است.
کسب رتبه ۲۶ در میان ۳۲ شرکت بیمه کشور و قرار گرفتن در بین ۴ شرکت کم شکایت صنعت بیمه، نشاندهنده تلاشهای مستمر شرکت بیمه ملت در جهت بهبود کیفیت خدمات و جلب رضایت مشتریان است.
این موفقیت، حاصل توجه ویژه به نظرات مشتریان، ایجاد فرآیندهای کارآمد و سرمایهگذاری در آموزش نیروی انسانی است.
بیمه ملت که از آبان ۱۳۸۲ فعالیت خود را در صنعت بیمه کشور آغاز کرده است، کارنامه موفقی در حمایت از بیمهگزاران خود دارد و در پنج سال گذشته، رکورد توانگری مالی را در صنعت بیمه کشور که متعلق به خود بوده، ارتقا داده و حامی قدرتمندی برای مشتریان خود بوده است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
بانک ایران زمین با هدف دسترسی آسان به سرویس های بانکداری دیجیتال و خدمات غیرحضوری برای دارندگان گوشی های هوشمند با سیستم عامل IOS، اپلیکیشن همراه بانک ایران زمین را به صورت کاملاً رایگان ارائه کرده است
کانون جوانههای بانک ملی ایران با حضور در یکی از مدارس دخترانه تهران، برنامه آموزشی ویژهای با هدف ارتقای سواد مالی کودکان برگزار کرد
طبق آنچه اعلام شده، هزینههای صنعت هوایی به دلیل افزایش نرخ ارز مبادلهای از ۶۸ هزار و ۸۰۰ تومان به نرخ تالار دوم (حدود ۱۰۵ هزار تومان) تغییر کرده است؛ لذا ایرلاینها خواستار افزایش نرخ بلیت هواپیما هستند اما این افزایش نرخ هنوز قطعی نشده و مصوبات لازم را اخذ نکرده است.
عضو هیات مدیره کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی ایران از آخرین جزئیات پرداخت وام بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی خبر داد
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.