به گزارش ماجرانیوز، سید محمدمهدی بهشتینژاد، مدیرعامل بیمه سرمد، ضمن تبریک هفته بیمه با اشاره به سند استراتژیک شرکت مبنی بر بهبود تجربه مشتریان از طریق ارائه خدمات بهنگام، بهرهبرداری از ابزارهای فناورانه در بطن کسبوکار شرکت در کنار توانمندسازی کارکنان بهمنظور جمعآوری و مدیریت داده محور را از عوامل چابکی شرکت و بهبود تجربه مشتریان عنوان کرد.
بهشتینژاد از تدوین سند تحول دیجیتال شرکت بیمه سرمد مطابق با روندهای مختلف فناوری اطلاعات و صنعت بیمه خبر داد و گفت: سند تحول دیجیتال بیمه سرمد به بررسی نقش ابزارهای فناورانه در صنعت بیمه و زنجیره ارزش بیمهگری در بیمه سرمد خواهد پرداخت.
بهشتینژاد با اشاره به سرمایهگذاریهای بسیار خوبی که بیمه سرمد در سالهای اخیر در حوزه فناوری اطلاعات انجام داده گفت: سند تحول دیجیتال شرکت بیمه سرمد به حوزههای مختلفی ازجمله حوزههای زیرساختی، چه در بخش سختافزار و چه نرمافزار میپردازد. در بخش سختافزاری، بهمنظور ارائه خدمات مطلوبتر به مشتریان، نسبت به توسعه ابزارهای فناوری اطلاعات در کنار ایجاد و بهینهسازی دیتاسنتر شرکت پرداخته شد و همزمان نرمافزارهای خود را بهروزرسانی کردهایم. زیرا یکی از مهمترین جنبههای ارائه خدمات مناسب، ایجاد هماهنگی و یکپارچگی بین اپلیکیشنها و نرمافزارهای مختلف است تا دادهها در مسیر مناسبِ تعامل جریان داشته باشند.
وی با اشاره به تحولات مثبتی که در بیمه سرمد در حوزه حکمرانی دادهها ایجاد شده است گفت: در کنار اینها تیم فنی بر اساس استانداردهای بینالمللی مانند ISO 27000، پیادهسازی دستورالعملهای امنیتی را آغاز کرده تا از حملات احتمالی خارجی و هکر ها جلوگیری شود.
مدیرعامل بیمه سرمد در انتها با تأکید بر مأموریت شرکت در خصوص کاهش آثار وقوع مخاطرات و ایجاد اطمینان خاطر از طریق ارائه خدمات بیمهای در کوتاهترین زمان ممکن، گفت: شرکت بیمه سرمد با پشتیبانی بانک معظم صادرات بهمنظور ایجاد بستری مناسب در راستای افزایش سرعت و کیفیت ارائه خدمات بیمهای برای بیمهگزاران محترم با سرمایه ۱۰ هزار میلیاردی و حضور در سطح یک توانگری مالی با نسبت ۱۹۷ درصد، تمام توان خود را بهمنظور ارائه خدمات مطلوب به مشتریان به کار گرفته است. همچنین در این مسیر با حضور مستقیم و فعال در ۳۹ شعبه سراسر کشور و تأکید بر استراتژی «توسعۀ کمی و کیفی شبکۀ فروش، بهبود تجربۀ مشتریان از طریق ارائه خدمات بهنگام، توانمندسازی کارکنان و توسعۀ فرهنگ سازمانی»، ظرفیت نگهداری و توان رقابتی خود را در صنعت بیمه افزایش خواهد داد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سهامی بیمه ایران با حضور سید علی مدنی زاده وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد و در این نشست، عملکرد چند ماه اخیر بزرگترین شرکت بیمهای کشور مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
عملکرد مطلوب بانک مسکن در طرح نهضت ملیطرح نهضت ملی مسکن با هدف خانهدار کردن اقشار کمدرآمد و متوسط آغاز شد، اما سهم ناچیز بانکها در پرداخت تسهیلات، عملاً بار اصلی تأمین مالی را بر عهده بانک مسکن گذاشته است. این بانک با وجود محدودیت منابع، بیشترین تسهیلات را به متقاضیان اختصاص داده و نقش محوری در پیشبرد پروژهها داشته است، با این حال کارشناسان و نمایندگان مجلس تأکید میکنند که بدون ورود جدی دیگر بانکها، تحقق اهداف این طرح ملی با دشواریهای بیشتری روبهرو خواهد شد.
رئیس کل بانک مرکزی ضمن تشریح آخرین وضعیت متغیرهای اقتصادی کشور و برنامه های سیاستگذار پولی گفت: علائم بازگشت در متغیرهای کلان اقتصادی نشان از بازیابی اقتصاد و بازگشت به شرایط باثبات دارد و در نیمه دوم سال امیدواریم شاهد وضعیت اقتصادی باثبات و مثبت در متغیرهای کلان در اقتصاد کشور باشیم. وی همچنین از برنامه بانک مرکزی برای توزیع عادلانه تسهیلات و تامین مالی بین مناطق و استان های کشور بر مبنای آمایش سرزمین و نقشه توسعه صنعتی خبر داد.
دولت برنامه دارد که کالابرگ الکترونیک هرماه به هفت دهک درآمدی اختصاص یابد؛ موضوع اصلی اما، تأمین اعتبار این طرح است که با توجه به کسری بودجه بالا و همچنین چالشهایی که برای تأمین منابع یارانه نقدی ماهانه وجود دارد، میتواند به مانعی برای کالابرگ ماهانه تبدیل شود.
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.