به گزارش ماجرانیوز، اخذ استانداردهای مدیریتی،جهت شناسایی و درک نیاز مشتریان و پاسخگویی مناسب به خواسته و انتظارات مشتریان شرکت میباشد، که در همین راستا گلگهر با تدوین استراتژیها و اقدامات مختلف و همچنین طراحی و بهکارگیری این استانداردها از طریق طبقهبندی نیازها و خواستههای مشتریان، سعی نموده تا گام بلندی در خصوص “مشتریمداری” که یکی اصول بنیادی تعالی شرکت میباشد، بردارد. بهیقین این موفقیت، نشان از تلاشهای متعهدانه مجموعه همکاران گلگهر، توجه آنها به رویکردهای مشتریمداری در مسیر تعالی شرکت و همچنین لبیک تلاشگران شرکت معدنیوصنعتی گلگهر به منویات مقام معظم رهبری در سال “رشد تولید و مهارتورم” است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
بانک دی در گزارش میاندورهای ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۴، از تداوم روند روبهرشد عملکرد مالی خود و تحقق سود خالص ۷۹ هزار میلیارد ریالی خبر داد؛ دستاوردی که بازگشت این بانک به سوددهی و رشد ۲۰۸ درصدی سود خالص نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان میدهد.
همزمان با نوزدهمین جلسه شورای ملی تامین مالی در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی، نخستین قرارداد "واگذاری مطالبات" با عاملیت بانک رفاه کارگران در سامانه فکتورینگ این وزارتخانه ثبت و رونمایی شد
رئیس قوه قضاییه در رابطه با بانک آینده گفت: ۷ سال است هیات مدیره و مدیرعامل بانک آینده با نظر بانک مرکزی عزل و نصب میشود، اما باز هم زیان انباشته بانک چند برابر بیشتر شده است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از تحقق افزایش سرمایه بانک ملی در راستای اصلاح نظام بانکی خبر داد و اعلام کرد: این اقدام بهزودی برای چند بانک دیگر نیز اجرایی می شود
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.