نشست هم‌اندیشی و ارزیابی عملکرد شعب بانک دی، برگزار شد.

نشست هم‌اندیشی و ارزیابی عملکرد شعب تهران، با حضور رییس هیأت‌مدیره و سرپرست بانک دی، اعضای هیأت‌مدیره و مدیران ستادی این بانک برگزار شد.

به گزارش ماجرانیوز، در این نشست که طی سه روز، از شنبه ۸ دی‌ماه تا دوشنبه ۱۰ دی، برگزار شد، پیشبرد روند فعالیت شعب تهران، از پایان آذرماه نسبت به پایان مهر ماه و همچنین پایان آذر ماه نسبت به ابتدای سال، در شاخص‌هایی مانند روند منابع، تسهیلات، تعهدات، مطالبات غیرجاری، ریسک تمرکز مشتریان و … بررسی شد و اهداف و تکالیف جدید هر شعبه تعیین شد.

در این نشست اسماعیل جلیلی، رییس هیأت‌مدیره و سرپرست بانک، ضمن قدردانی از برگزاری مستمر نشست‌های ارزیابی عملکرد گفت: هدف‌گذاری، پایش و برنامه‌ریزی برای شعب باید مبتنی بر واقعیت موجود اقتصاد کشور، نظام بانکی و پتانسیل شعب باشد تا منتج به نتایج مطلوب و تحقق هدف شود.

وی افزود: روند بانک دی در توسعه زیرساخت‌ها یک روند رو به رشد بوده است و روبنای عملیاتی بانک نیز باید متناسب با این روند رشد کند. جلیلی ادامه داد: یکی از وظایف ستاد، پشتیبانی از شعب از حیث تجهیز، تأمین منابع انسانی، آموزش و ارائه تحلیل داده‌های مشتریان از اقشار و صنوف مختلف به شعب است و تا در جذب منابع راهنمای شعبه باشد، زیرا رشد منابع ضامن افزایش قدرت مانور بانک دی در اقتصاد ملی و صنعت بانکی است.

جلیلی همچنین بر لزوم توجه به نیاز‌ها و انتظارات مشتریان تاکید کرد و گفت: کوتاه شدن فرایندها، افزایش اختیارات به شعب و ایجاد فرصت رقابت در شبکه بانکی سه خواسته پرتکرار همکاران شعب از مدیران ستاد است که باید برای تسهیل مسیر حرکت شعب فراهم شوند.

سرپرست بانک دی با اشاره به لزوم چرخش شغلی و جایگزینی نیرو‌های مستعد در سمت رییس شعبه، گفت: روند چرخش شغلی باید بر اساس بهره‌وری و تحقق اهداف باشد و شناسایی همکاران باانگیزه برای جانشینی در شعبی که عملکرد مطلوب نداشته‌اند باید در دستور کار امور شعب قرار گیرد.

وی ادامه داد: امور شعب و بازاریابی و واحد‌های ذیربط باید با آسیب شناسی موانع پیش روی شعب، برای شعبی که در تحقق اهداف خود موفق نبوده‌اند، نسخه اختصاصی تعریف کنند و همچنین با طراحی محصولات جذاب، جایگزینی رقابتی برای جلوگیری از خروج منابع به سمت بازار‌های موازی طراحی کنند.