به گزارش ماجرانیوز به نقل از روابط عمومی بانک سینا، دکترعلی ابدالی در این نشست از تدوین مدل بازاریابی اختصاصی برای هر منطقه خبر داد و اعلام کرد که این مدل به زودی به مناطق ابلاغ خواهد شد و این اقدام در راستای افزایش اثربخشی فعالیتهای بازاریابی و انطباق با شرایط و پتانسیلهای هر منطقه صورت میگیرد.
وی همچنین بر استفاده از اوراق گام به عنوان ابزاری مؤثر در جهت تامین مالی اقتصاد و تحقق اهداف بانک تأکید کرد.
مدیرعامل بانک سینا در ادامه با اشاره به وضعیت منابع و مصارف بانک گفت: با تلاش همکاران عملکرد قابل قبولی در حوزه منابع و مصارف اتفاق افتاده و باید در فضای موجود که نقدینگی در جامعه نسبتا بالاست تلاشهای بازاریابی را بیشتر کنیم از طرفی هم باید به وضعیت NPL بانک نیز توجه جدی داشته باشیم و اجازه ندهیم مطالبات غیر جاری افزایش پیدا کند تا کماکان جزو بانکهای دارای کمترین مطالبات غیر جاری باشیم.
در این وبینار، دکتر ابدالی از زحمات و تلاشهای مدیران و کارکنان بانک در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان در شرایط دشوار و ادامه فعالیت بانک در ایام جنگ تحمیلی ۱۲ روزه قدردانی کرد.
همچنین در این وبینار مدیران مناطق به ارائه گزارشی از عملکرد مناطق و به اشتراک گذاشتن دیدگاهها و نظرات خود پرداختند
این مطلب بدون برچسب می باشد.
عضو هیئت مدیره و معاون بازاریابی و امور شعب بانک سینا در بازدید از منطقه آذربایجان شرقی و اردبیل و دیدار با رؤسای شعب منطقه، از ایجاد زیرساختهای اعطای تسهیلات در پلتفرم بانکی سیبانک به منظور حمایت از مشتریان و تسهیل امور آنان خبر داد.
بیمه ملت در پنج ماهه نخست امسال رقمی بیش از 8 هزار و 917 میلیارد و 847 میلیون تومان در رشتههای مختلف (شامل قبولی اتکایی) حق بیمه تولید کرده است
دسته چکهای کاغذی و الکترونیکی از بامداد روز دوشنبه مورخ ۱۷ شهریور ماه سال 1404 برای مشتریان شبکه بانکی (اعم از حقیقی و حقوقی) به موجب مصوبه هیأت عامل بانک مرکزی تغییر میکند
مدیرکل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: با توجه به اتمام قرارداد همکاری صندوق بازنشستگی کشوری با فروشگاههای زنجیرهای رفاه، امکان تمدید این خدمت وجود نداشته و از این پس فروشگاههای رفاه در فهرست مراکز ارائهدهنده خدمات فروشگاهی به بازنشستگان صندوق قرار نخواهند داشت.
دیدگاه بسته شده است.