به گزارش ماجرانیوز، دومین جشنواره فرهنگی اقتصادی آگهیهای بازرگانی سازمان صداوسیما با شعار “آگهی-آگاهی” روزهای هفتم و هشتم بهمن ماه با حضور رئیس و مدیران ارشد صداوسیما، کسب و کارهای فعال در حوزه های صنعت، خدمات، فناوری و اطلاعات و ارتباطات در مرکز همایشهای بین المللی صداوسیما برگزار شد و بانک سپه رتبه برتر جشنواره فرهنگی اقتصادی آگهیهای بازرگانی صداوسیما را کسب کرد.
در این جشنواره دکتر مصطفی پرتوافکنان، عضو هیئت مدیره و رئیس شورای عالی تبلیغات بانک سپه، تندیس و لوح تقدیر جشنواره را از رئیس سازمان صداوسیما دریافت کرد.
موفقیت بانک سپه در این دوره برای تبلیغات مبتکرانهاش در زمینه تیزر قرضالحسنه عنوان شد که توانسته است مخاطبان را به خوبی جذب کند و پیامی را به جامعه منتقل نماید.
در این رویداد ضمن تقدیر از برگزیدگان در بخشهای مختلف رقابتی جشنواره، هشت سمینار تخصصی با محوریت محتوا، هوش مصنوعی و تبلیغات توسط متخصصان صنعت تبلیغات ارائه شد.
در بخش جنبی این جشنواره، نمایشگاه تخصصی صنعت تبلیغات با حضور بزرگترین مجموعههای تبلیغاتی برگزار شد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
بانک رفاه کارگران در دومین جشنواره فرهنگی اقتصادی آگهیهای بازرگانی که با شعار "آگهی -آگاهی" در محل مرکز همایشهای بین المللی صداوسیما برگزار شد، به عنوان بانک برتر در حوزه تبلیغات معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.
دکتر «غلامرضا فتحعلی» مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران در همایش رؤسای واحدهای صف و ستاد مدیریت شعب بانک در استان سیستان و بلوچستان، گفت: در ۳ سال آینده بانک به سمت ایجاد شعبههای فیجیتال حرکت خواهد کرد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران و مدیرعامل هلدینگ شرکت صنایع پتروشیمی خلیجفارس در نشستی بر تداوم و توسعه همکاریهای دوجانبه تأکید کردند.
بانک ملی ایران با بیش از 1200 میلیون تراکنش و 431 همت گردش مالی در آذر ماه، در تعداد و گردش مالی تراکنش های صادره و پذیرش شده بین تمامی بانک ها پیشتاز بوده است.