به گزارش ماجرانیوز، یکی از شیوههای کلی ارزیابی از عملکرد، که به نوعی سطح رضایت فرد را دقیقتر نشان میدهد، نمره دادن به عملکرد است. رضایت مشتری از خدمات یک شرکت اغلب به عنوان کلید موفقیت و رقابت طولانیمدت شرکت تلقی میشود.
رضایت مشتری معیاری کلیدی برای نظارت شرکتهای بیمه است تا ارزیابی شود که کدام حوزههای خدمات مشتری قوی هستند و کدام حوزهها برای حفظ یا افزایش عضویت خود نیاز به بهبود دارند.
در این چارچوب، گزارش پژوهشی با عنوان «نمره عملکرد بیمههای تجاری: تحلیلی ثانویه از یافتههای پیمایش ملی ارزیابی ایرانیان از بیمههای تجاری» تهیه شده است.
این گزارش که با رویکردی کاربردی انجام شده است، تحلیلی ثانویه از دادههای پیمایش ملی ارزیابی ایرانیان از بیمههای تجاری است.
در این گزارش رابطه نمره به عملکرد بیمههای تجاری با تمام متغیرها و پرسشهای این پیمایش مورد بررسی قرار گرفته است و تفاوتهای موجود بین پاسخگویان بر اساس ویژگیهای آنان و نوع پاسخ به دیگر پرسشها بررسی شده و دستهبندیهای به دست آمده از آنان بر حسب نمره به عملکرد بیمههای جاری تشریح شده است.
شایان ذکر است که پیمایش ملی ارزیابی ایرانیان از بیمههای تجاری در اواخر آبان ماه ۱۴۰۳ با انتخاب نمونهای ۲۰۰۰ نفری از شهروندان ایرانی در سراسر کشور به انجام رسید.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
بانک ملی ایران در راستای حمایت از بخش تولید و تأمین مالی پروژههای صنعتی، اقدام به انتشار گواهی سپرده مدتدار ویژه سرمایهگذاری (خاص) برای شرکت کیمیا صنایع دالاهو کرده است.
با موافقت گمرک جمهوری اسلامی ایران، رویه گمرکی ترخیص مشتقات نفتی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد به اجرا درآمد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی، از تداوم خدمات بانکی، بیمهای و گمرکی در جریان جنگ اخیر خبر داد و اعلام کرد که وزارت اقتصاد با تقویت سرورهای مالیاتی و گمرکی، تخلیه انبارهای کالاهای ارزشمند و برنامهریزی برای ایجاد صندوق بیمه جبران خسارت، اقدامات گستردهای برای حمایت از مردم، اصناف و بازارهای مالی در دستور کار دارد
پرتوافکنان عضو هیأت مدیره بانک سپه از برقراری مجدد ارائه خدمات حضوری این بانک خبر داد.
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.