به گزارش ماجرانیوز، یکی از شیوههای کلی ارزیابی از عملکرد، که به نوعی سطح رضایت فرد را دقیقتر نشان میدهد، نمره دادن به عملکرد است. رضایت مشتری از خدمات یک شرکت اغلب به عنوان کلید موفقیت و رقابت طولانیمدت شرکت تلقی میشود.
رضایت مشتری معیاری کلیدی برای نظارت شرکتهای بیمه است تا ارزیابی شود که کدام حوزههای خدمات مشتری قوی هستند و کدام حوزهها برای حفظ یا افزایش عضویت خود نیاز به بهبود دارند.
در این چارچوب، گزارش پژوهشی با عنوان «نمره عملکرد بیمههای تجاری: تحلیلی ثانویه از یافتههای پیمایش ملی ارزیابی ایرانیان از بیمههای تجاری» تهیه شده است.
این گزارش که با رویکردی کاربردی انجام شده است، تحلیلی ثانویه از دادههای پیمایش ملی ارزیابی ایرانیان از بیمههای تجاری است.
در این گزارش رابطه نمره به عملکرد بیمههای تجاری با تمام متغیرها و پرسشهای این پیمایش مورد بررسی قرار گرفته است و تفاوتهای موجود بین پاسخگویان بر اساس ویژگیهای آنان و نوع پاسخ به دیگر پرسشها بررسی شده و دستهبندیهای به دست آمده از آنان بر حسب نمره به عملکرد بیمههای جاری تشریح شده است.
شایان ذکر است که پیمایش ملی ارزیابی ایرانیان از بیمههای تجاری در اواخر آبان ماه ۱۴۰۳ با انتخاب نمونهای ۲۰۰۰ نفری از شهروندان ایرانی در سراسر کشور به انجام رسید.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
آیین افتتاح و بهره برداری از ۷۸۰ واحد مسکونی پروژه مشارکتی ۹۱۲ واحدی شهر جدید اندیشه، امروز با حضور دکتر فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی و دکتر علی خورسندیان مدیرعامل بانک مسکن و با دستور دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور، به صورت ویدیو کنفرانسی، در شهر جدید اندیشه برگزار شد
معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی برای ۲۳٬۲۹۲ نفر از بازنشستگان واجد شرایط و وام ۳۵ میلیون تومانی ازدواج فرزندان برای 2.305 نفر از بازنشستگان کشوری خبر داد.
با تمهیدات بانک مرکزی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری از ابتدای سال تا سی ام بهمن ماه به بیش از 241.4 هزار میلیارد تومان رسید. این تسهیلات را یک میلیون و 130 هزار و 107 نفر از متقاضیان از شبکه بانکی دریافت کردند. در این مدت بالغ بر 196.5 همت تسهیلات قرضالحسنه ازدواج و 44.8 همت تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری پرداخت شد.
دکتر اسماعیل للـهگانی به همراه هیئت مدیره و جمعی از مدیران این بانک در دومین روز از ششمین نمایشگاه بینالمللی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش کیش ضمن بازدید از این نمایشگاه در گفتوگو با مدیران عالی تعدادی از شرکتهای حاضر در نمایشگاه، خدمات، محصولات و حمایتهای بانک از صنایع مختلف به ویژه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی را تشریح کرد و از آمادگی به منظور توسعه همکاریهای متقابل با واحدهای فعال در این صنعت خبر داد.