استاندار همدان:

سیاست های بیمه سلامت در حمایت از بیماران خاص تحولات بزرگی در حوزه سلامت ایجاد کرد‌

استاندار همدان گفت: سیاست های بیمه سلامت در حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج تحولات بزرگی در حوزه سلامت ایجاد کرد‌.

به گزارش ماجرانیوز، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در جلسه انعقاد تفاهم نامه در خصوص بیماران خاص، با اشاره به اینکه راه‌اندازی صندوق حمایت از بیماران صعب‌العلاج و خاص کاری ارزشمند بوده چرا که هزینه‌های درمانی برای بیماران کمرشکن است افزود: خانواده‌های دارای بیمار خاص و صعب‌العلاج گاهی تمام دارایی خود را برای هزینه درمان از دست می‌دهند و بعد از درمان از لحاظ مالی شرایط نامساعدی پیدا می‌کنند که این نوع حمایت‌ها در دستگیری از آنها بسیار موثر است.
وی خاطر نشان کرد: امضای این تفاهم‌نامه برای پرداخت هزینه‌های درمان بیماران صعب‌العلاج و سرطانی در استان، اقدامی مبارک و قابل قدردانی است.
استاندار همدان تصریح کرد: بیمه سلامت همگام با سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی تحولات بسیار ارزشمندی در استان ایجاد کرده است، این تحولات در حوزه ناباروری، توانبخشی، بیماران صعب العلاج و .. است و امضای این تفاهم‌نامه با نگاه دولت مردمی سیزدهم و به تأسی از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کاهش دغدغه‌ها و هزینه‌های بیماران و تسهیل در روند درمان انجام شده و نقش مهمی در این خصوص دارد. هزینه‌های درمان بیماران صعب‌العلاج و سرطانی بسیار سنگین است و همواره شاهد مشکلات بسیاری در خانواده‌های این بیماران بودیم. لذا خدمات بیمه سلامت در این حوزه توانسته بخش بزرگی از هزینه های بیماران را کاهش دهد