به گزارش ماجرانیوز، نمایشگاه الکامپ یکی از مهمترین رویدادهای فناوری در سطح کشور شمرده می شود که شرکت های مختلف از هر صنفی گرد هم می آیند تا مهمترین دستاوردهای فناورانه خود را به نمایش بگذارند در این میان شرکت های بیمه نیز حضور موثری در این نمایشگاه دارند و برای افزایش میزان رضایت مشتریان به دنبال ارائه خدمات بیمه ای بهتر در بستر فناوری هستند. در همین راستا با حضور در غرفه شرکت سهامی بیمه ایران گفتگویی با سیدمیثم حسینی لر، معاون برنامه ریزی و نوآوری این شرکت انجام دادیم که با دست پر به این رویداد بزرگ پا گذاشته بودند.
حسینی لر در ابتدای صحبت های خود گفت: بیمه ایران با تمرکز بر استفاده از ظرفیتهای فناوری و اطلاعات و هوشمندسازی برای ارائه خدمات مطلوب در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ حضور دارد.
معاون برنامه ریزی و نوآوری بیمه ایران در زمینه سامانه های بیمه ایران که در رویداد در معرض نمایش قرار گرفته است تصریح کرد: اولین سامانه ای که باید به آن بپردازیم، سامانه “ایران من” است که تمامی موضوعات مربوط به بیمه را می توان در این سامانه به صورت جامع به مشتریان بیمه ایران ارائه داد. مورد بعدی سامانه نظرسنجی هست که از این طریق می توانیم نظرات مشتریان خود را در زمینه تجربه مشتری دریافت کنیم تا از این طریق خدمات با کیفیت بالاتری را به مشتریان عزیزمان ارائه دهیم.
وی در ادامه افزود: سومین سامانه که در نمایشگاه الکامپ به مشتریان ارائه می شود، سامانه جدید درمان است. این سامانه پیش ازاین نیز موجود بود اما برای بهبود عملکرد بازنویسی شده است. سامانه بعدی SRM است که به صورت یک مرکز شبانه روزی تدارک دیده شده تا اگر مشتریان بیمه ایران دچار مشکلی شدند، مشاوران ما به صورت ۲۴ ساعته در تمامی روزهای هفته پاسخگوی آنها خواهند بود.
وی همچنین در زمینه مدیریت شعبات نیز برنامه های بیمه ایران را اینگونه بیان کرد: یک داشبورد درون سازمانی هم تهیه شده که به تمامی اداره های کل استانی داده شده و با استفاده از هوش مصنوعی و ابزارهای موجود، وضعیت شرکت بیمه سهامی بیمه ایران را به صورت آنلاین در اختیار اداره کل های هر استان قرار می دهد تا تصمیم گیری ها بهتر انجام شود.
حسینی لر در ادامه خاطرنشان کرد: شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های بیمهگر کشور در این نمایشگاه علاوه بر ارائه بخشی از دستاوردها و طرحهای حوزه هوشمندسازی و فناوری و اطلاعات، تلاش دارد تا از طریق ارتباط مستقیم با مراکز فعال در حوزه فناوری و اطلاعات، نسبت به اشتراک مسائل و ارائه توانمندیهای خود اقدام نماید.
معاون برنامه ریزی و نوآوری بیمه ایران با اشاره به اینکه اولین موضوع اشتراک گذاری دانش و تجربه است گفت: در همین نمایشگاه اگر بازدید بفرمایید، شرکت های فناوری حوزه بیمه ابزارهای بسیار خوبی را ایجاد کرده اند که شرکت های بیمه ای می توانند ازآن بهره مند شوند و البته شرکت بیمه ایران نیز با توجه به سابقه خود می تواند از این ابزارها استفاده کند. همچنین همدلی بین شرکت های همکار و آگاهی از وضعیت شرکت های دیگر می تواند از جمله دستاوردهای این نمایشگاه باشد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
بانک مرکزی اعلام کرد: واریز یا دریافت وجه از حساب فردی غیر از طرف معامله در زمان انجام معاملات، مشمول مجازاتهای مقررات مبارزه با پولشویی است و عواقب حقوقی و ممنوعیتهای بانکی را به همراه دارد.
بازار سرمایه در آخرین روز کاری هفته رشد اندکی داشت؛ به طوری که شاخص کل با افزایش ۴۱۰۲ واحد به رقم سه میلیون و ۱۳۶ هزار واحد رسید.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، با تشکر از همکاران صندوقهای استانی و ستاد مرکزی در صدور احکام بازنشستگان در سال جدید گفت: با ابلاغ شیوه نامه متناسبسازی در ۳۱ فروردین ماه، همکاران ما در مدیریتهای استانی و ستاد مرکزی با تلاش بیوقفه موفق شدند به سرعت، یک میلیون و ۷۶۰هزار حکم شامل اعمال ۲۰ درصد افزایش سنواتی و ۳۰ درصد مرحله دوم متناسبسازی را صادر کنند.
بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی و با هدف تسهیل و شفاف سازی رفع سوء اثر از چکهای برگشتی، صادرکننده میتواند با واریز مابقی مبلغ کسری، نسبت به رفع سوء اثر اقدام کند.
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.