به گزارش ماجرانیوز، فرامرز خجیر، عضو هیات مدیره و معاون فنی مدیرعامل در بیمه های اشخاص و مسئولیت بیمه آسیا در گردهمایی مشترک بیمه آسیا و سازمان امور مالیاتی، با ابراز خرسندی از ادامه همکاری دو سازمان بزرگ کشور که در راستای خدمت رسانی به مردم تلاش می کنند، اظهار داشت: برخورداری بیمه آسیا از توانمندی بالای مالی و نیروی انسانی حرفه ای سبب شده است پرداخت به موقع، شفاف و فنی خسارت ها، از ویژگی های مهم این شرکت در ارائه خدمات به دستگاه ها و سازمان ها ی بزرگ باشد.در این نشست همچنین غلامرضا عباس پاشا مدیرکل منابع انسانی و رفاهی سازمان مالیاتی کشور در سخنانی ضمن اظهار رضایتمندی از قرارداد بیمه ای فی مابین، اظهار امیدواری کرد، اجرای این قرارداد سطح تعاملات بیمه ای در کشور را ارتقا بخشد.گفتنی است در ادامه این گردهمایی که با حضور مسئولین رفاهی سازمان امور مالیاتی در استان ها و شهر تهران و همچنین مسئولان بیمه های درمانی بیمه آسیا در استان ها برگزار شد، مدیر بیمه های درمان بیمه آسیا و معاون مدیرکل منابع انسانی سازمان امور مالیاتی در ارتباط با موضوع کیفیت اجرای قرارداد فی مابین و بررسی چالش های موجود، سخنرانی کردند.گردهمایی مشترک مدیران رفاهی سازمان امور مالیاتی و مدیران بیمه آسیا با رویکرد انسجام و همدلی سازمانی در راستای کیفیت خدمات، روز شنبه یکم اردیبهشت ۱۴۰۳در هتل هویزه تهران برگزار شد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
بانک دی در گزارش میاندورهای ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۴، از تداوم روند روبهرشد عملکرد مالی خود و تحقق سود خالص ۷۹ هزار میلیارد ریالی خبر داد؛ دستاوردی که بازگشت این بانک به سوددهی و رشد ۲۰۸ درصدی سود خالص نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان میدهد.
همزمان با نوزدهمین جلسه شورای ملی تامین مالی در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی، نخستین قرارداد "واگذاری مطالبات" با عاملیت بانک رفاه کارگران در سامانه فکتورینگ این وزارتخانه ثبت و رونمایی شد
رئیس قوه قضاییه در رابطه با بانک آینده گفت: ۷ سال است هیات مدیره و مدیرعامل بانک آینده با نظر بانک مرکزی عزل و نصب میشود، اما باز هم زیان انباشته بانک چند برابر بیشتر شده است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از تحقق افزایش سرمایه بانک ملی در راستای اصلاح نظام بانکی خبر داد و اعلام کرد: این اقدام بهزودی برای چند بانک دیگر نیز اجرایی می شود
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.