به گزارش ماجرانیوز به نقل از روابطعمومی بانک سینا، محسن خدابخش، رئیس هیئتمدیره بانک سینا در همایش سالیانه معاونت بانکداری( بازاریابی و اعتبارات) که با حضور اعضای هیئت مدیره، هیئت عامل و دوایر حوزه بانکداری سراسر کشور با عنوان بازاریابی توسعه محور، مسیر تکامل بانک سینا، برگزار شد، گفت: بانک برای پیشبرد اهداف بازاربابی مؤثر، باید در جایگاه واقعی خود قرار بگیرد و این امر نیازمند تلاش مضاعف و توجه به خلاقیتها است. خدابخش فرایند بازاریابی را تعاملی و دوسویه برشمرد و گفت شناخت نیازها و سلایق مشتریان و توجه به تمامی ظرفیتهای بانک باید در دستور کار قرار بگیرد تا بتوانیم اهداف بانک را به نتیجه برسانیم.
وی در ادامه با تأکید بر مشتریمداری و احترام به حقوق مشتریان بیان داشت: باید دقت خاص داشته باشیم تا احترام به مشتری و رفع نیازهای آنان سرلوحه کار قرار بگیرد و به گونهای باشد که مشتری بداند بانک سینا در تمامی سطوح کاری میتواند در بهترین شرایط جوابگوی نیازهای او باشد.
همایش سراسری مدیران و کارشناسان حوزه بازاریابی و اعتبارات بانک سینا طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه در تهران در حال برگزاری است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
صورتهای سال مالی منتهی به 30 اسفند 1403 بیمه ملت به تصویب سهامداران رسید
در پایان سال گذشته، حجم نقدینگی کشور به ۱۰ هزار و ۱۶۵ هزار میلیارد تومان رسید که رشد ۲۹.۱ درصدی نسبت به پایان سال ۱۴۰۲ دارد و حاکی از رشد ۴.۸ درصدی نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی در قیاس با سال ۱۴۰۲ است.
شهردار کلانشهر کرج با اشاره به همکاری موثر این شهرداری با بانک شهر از تعیین تکلیف بیش از ۴ هزار میلیارد تومان بدهی به این بانک خبر داد.
قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی که سرمایهگذاران مشغول بررسی تحولات مذاکرات تجاری آمریکا و کاتالیزورهای بالقوه تاثیرگذار بر بازار از جمله نشست سیاستگذاری فدرال رزرو بودند، تغییر چندانی نداشت.
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.