به گزارش ماجرانیوز، مرکز آموزشی، رفاهی «شهدای خدمت» با حضور علیرضا یزداندوست مدیرعامل، داود قاسمپور رئیس و محمدتقی چراغی نائب رئیس هیئت مدیره و جمعی از معاونین و مدیران این شرکت در تهران آغاز به کار کرد.
مدیرعامل بیمه ملت در این مراسم، گفت: این مرکز به جدیدترین تجهیزات و زیرساختهای آموزشی مجهز بوده و به عنوان مرکز آموزشی، رفاهی و اقامتی برای پرسنل و نمایندگان شرکت که از استانهای مختلف برای شرکت در دورههای آموزشی به تهران عزیمت میکنند، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
یزداندوست افزود: افتتاح این مرکز آموزشی و رفاهی، گامی در راستای تعهد ما به ارتقای سطح دانش و رفاه کارکنان و شبکه فروش بزرگ و گسترده شرکت است. سرمایه اصلی هر سازمان، نیروی انسانی آن است و تلاش میکنیم با ایجاد شرایط مناسب، زمینه رشد و تعالی کارکنان و نمایندگان خود را فراهم کنیم.
وی ابراز کرد: این مرکز مجهز به مدرنترین تجهیزات آموزشی و رفاهی است و میتواند به عنوان یک مرکز مرجع برای آموزش و ارتقای مهارتهای کارکنان و نمایندگان شرکت در سطح کشور مورد استفاده قرار گیرد.
مدیرعامل بیمه ملت خاطرنشان کرد: اهمیت بهرهوری و استفاده صحیح از امکانات و املاک شرکت در راهاندازی این مرکز مورد توجه بوده به نحوی که این مرکز در یک ساختمان تقریباً بلااستفاده و بدون کاربری موثری، با کمترین هزینه بازسازی شده و با تجهیز امکانات لازم برگزاری دورههای آموزشی و اقامت کارکنان و نمایندگان، صرفه جویی بسیار مناسبی برای هزینههای جاری شرکت در پی خواهد داشت.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
عضو هیئتمدیره بانک صادرات ایران از بهکارگیری ابزارهای جدید اعتباری برای تأمین مالی زنجیره تأمین در صنعت فولاد کشور خبر داد.
ثبت کدپستی محل سکونت متقاضیان دسته چک در سامانه ملی املاک و اسکان کشور به آدرس amlak.mrud.ir الزامی شد.
تفاهم نامهای در راستای هم فکری و هم افزایی، شناسایی و ارزیابی منابع تامین داخلی و ایجاد وحدت رویه سنجش منابع تامین در میان شرکت های فولادساز و با هدف تقویت زنجیره تامین گردهمایی برنامه ریزی و پشتیبانی خرید شرکتهای فولادساز کشور به امضا رسید.
بانک ملت به صورت فعال در یازدهمین همایش و نمایشگاه بانکداری نوین و نظام های پرداخت شرکت می کند.