به گزارش ماجرانیوز، طرح گفتگوی تلفنی و بی واسطه مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان، از طریق حضور مدیران ارشد در مرکز ارتباط با مشتریان بانک سپه و پاسخ مستقیم به تلفن های مشتریان معزز بانک صورت می گیرد.
براساس برنامه زمانی تدوین شده در تاریخ ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۳ معاون بانکداری خرد و اصناف بانک سپه از ساعت ۸ الی ۱۰ ، ۲۱ شهریورماه معاون فناوری اطلاعات و بانکداری دیجیتال ، ۲۴ شهریور معاون بازرسی و ۲۷ شهریورماه سال جاری معاون بانکداری ویژه بانک سپه، به نمایندگی از هیئت عامل بانک از ساعت ۱۰ لغایت ۱۲ با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان، به صورت تلفنی پاسخگوی مشتریان گرانقدر بانک سپه خواهند بود.
لازم به ذکر است مشتریان بانک می توانند از طریق ارتباط تلفنی (خط تلفن ۱۵۵۷ داخلی یک) ، سامانه پیامکی با سرشماره ۶۷۱۵۵۷ وپست الکترونیک ۱۵۵۷@banksepah.ir برای رزرو نوبت جهت گفتگو اقدام کنند
این مطلب بدون برچسب می باشد.
پیرو انتشار خبری در پایگاه اطلاعرسانی صندوق بازنشستگی کشوری به تاریخ ۲۶ فروردین ۱۴۰۴، به نقل از مدیرعامل محترم آن صندوق، که حاوی نکاتی مهم درخصوص نحوه ارائه خدمات در چارچوب قرارداد بیمه درمان تکمیلی میان صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت بیمه ملت بود، این شرکت لازم میداند نکاتی را جهت شفافسازی و رفع برخی ابهامات مطرح شده، اعلام کند.
شاخص بازار سرمایه در هشتمین رشد خود طی ۹ روز کاری اخیر، امروز هم با افزایش ۶۵ هزار واحد به رقم سه میلیون و ۷۷ هزار واحد رسید و کانال سه میلیون واحد را که روز گذشته تصاحب کرده بود، حفظ کرد.
رئیس کل بانک مرکزی در جلسه ستاد اقتصادی دولت، گزارشی از آخرین وضعیت تسهیلات ارائه شده به بخشهای تولید، صنعت، ازدواج و فرزندآوری ارائه کرد.
رئیس پلیس راهور گفت: طبق طرح جدید، کارت سوخت خودروها و موتورسیکلتهای فاقد بیمهنامه شخص ثالث از ابتدای خردادماه غیرفعال میشود.