پروژه اینکس بیمه آرمان و چشم‌انداز تحول در صنعت گردشگری کشور

شرکت بیمه آرمان از جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ تهران که با حضور وزیر ارتباطات و رئیس کل بیمه مرکزی ایران برگزار شد رونمایی کرده و درهمین راستا، پروژه اینکس را به بازار صنعت بیمه و گردشگری کشور معرفی نمود.

به گزارش ماجرانیوز، شرکت بیمه آرمان به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در حوزه صنعت بیمه و بیمه‌گری با آخرین دستاورد خود یعنی پروژه مکانیزاسیون صدور بیمه نامه اینکس حضوری چشمگیر و قابل توجه ای در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ داشت.

اینکس پروژه‌ای نوین در عرصه تسهیل ارائه و دریافت خدمات بیمه‌ای است که شرکت بیمه آرمان در همکاری با شرکت تجارت الکترونیک آرمان طراحی و وارد بازار صنعت بیمه کشور نموده است. در این پروژه بر اساس قابلیت‌ های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری موجود در دستگاه‌های طراحی شده کلیه مراحل صدور بیمه نامه از ابتدا تا انتها به صورت کاملاً مکانیزه از طریق دستگاه‌های طراحی شده انجام می‌شود. این دستگاه‌های طراحی شده جهت کاربرد و استفاده در پروژه اینکس از لحاظ امکانات فنی دارای ویژگی‌ها و پتانسیل قابل توجه فنی بوده و امکان کار با آنها بسیار ساده و کاربردی می‌باشد و کاربران می‌توانند به راحتی کلیه مراحل مورد نیاز جهت صدور بیمه نامه را به سهولت انجام دهند. به عنوان مثال ویژگی‌هایی از قبیل محاسبه خودکار مبلغ حق بیمه نامه، چند زبانه بودن نرم‌افزار صدور بیمه نامه، ورود اطلاعات بیمه گذار به صورت متنی از طریق اسکن پاسپورت و قابلیت صدور گروهی بیمه نامه برای تمامی افراد یک خانواده یا تورهای مسافرتی از جمله امکانات متعدد این پروژه به شمار می‌روند.

آنچه این پروژه را به عنوان یک پروژه پیشرو در صنعت بیمه کشور مطرح نموده هم آمیزی خدمات بیمه‌ای با زمینه‌ها و نیازهای صنعت گردشگری کشور است. بر این اساس این پروژه به عنوان یک پروژه ملی نیز قابل توجه می‌باشد که خدمات بیمه‌ای مورد نیاز را برای گردشگرانی که وارد کشور می‌شوند فراهم می‌نماید. این پروژه بر اساس این ویژگی‌ها مورد توجه سازمان‌هایی همچون پایانه‌های مسافری پلیس مهاجرت و گذرنامه و نیز شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تورهای گردشگری قرار گرفته است. از طرف دیگر امکاناتی همچون چند زبانه بودن دستگاه‌ها، قبول مبلغ حق بیمه با ارزهای مختلف از جمله یورو، دلار و پول‌های ملی کشورهای همسایه و سادگی استفاده و کاربری دستگاه‌ها بخشی دیگر از امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فرد این پروژه به شمار می رود.