به گزارش ماجرانیوز، شرکت بیمه البرز که در تیرماه سال ۱۳۳۸ توسط بخش خصوصی تاسیس شده و اکنون که بیش از ۶۴ سال سابقه فعالیت بیمهگری را پشت سر نهاده، در کمتر از یک سال اخیر در دوره مدیرعاملی موسی رضایی شاهد درخششهای خیره کننده بوده است.
بخش عمده موفقیتهای بیمه البرز مرهون هدفگذاری صحیح، برنامه ریزی مبتنی بر دانش و تجربه، تلاش شبانهروزی مجموعهای از افراد در سطح مختلف مدیریتی و شبکه فروش و نمایندگان قدرتمند است. در کنار این عناصر تعیین کننده که با ارائه محصولات و خدمات نوین و جذاب برای مشتریان برند بیمه البرز را نوسازی و جالب توجه کردهاند، حضور ذاکر تیموری به عنوان مدیر روابط عمومی در ترسیم تصویر واقعی و ارزشمند از این شرکت نقش مهمی ایفا کرده است.
تیموری که از جوانترین مدیران روابط عمومی کشور محسوب میشود طی چند ماه اخیر توانسته با فعالیتهای خلاقانه خروجی بسیار خوبی برای این شرکت بیمهای فراهم سازد.
شاید اگر بخواهیم مهمترین ویژگیهای روابط عمومی بیمه البرز طی یک سال اخیر را بررسی کنیم به این نتیجه میرسیم که نوگرایی در نحوه تولید محتوای خبری و تصویری و تبلیغاتی این شرکت بسیار چشمگیر بوده است.
در کنار خلاقیت و نوگرایی، به روز بودن و بهرهگیری از آخرین تکنولوژیهای ارتباطی و تبلیغاتی در شرکت بیمه البرز به چشم مخاطبان میآید. روزی نیست که در خروجی رسانهها شاهد انتشار تولیدات فاخر و جدید و دلچسب روابط عمومی بیمه البرز نباشیم.
بعد دیگر از چهره روابط عمومی بیمه البرز که چشم و ذهن مخاطب را در سیطره خود درآورده، چابکی و تحرک بالای آن، همگام با تدابیر مدیریتی مدیرعامل این شرکت است. به طور قاطع میتوان گفت که ذاکر تیموری و تیم همراهش در روابط عمومی این شرکت یک لحظه از همراهی و همقدمی با موسی رضایی جا نماندهاند.
کار کردن با مدیرعاملی که برای دستیابی به توسعه شرکت و پیشرو بودن در همه عرصه و پیشی گرفتن از رقبای قدرتمند، زمان و مکان برایش هیچ اهمیتی ندارد، کاری بسیار دشوار است، اما مدیر روابط عمومی این شرکت در کوتاهترین زمان ممکن نشان داده که میتوان کمک کار اندیشه و برنامهریزی دقیق مدیر عالی شرکت بود و روابط عمومی را به عنوان یک بخش مهم و تاثیرگذار در موفقیتهای شرکت سهیم کرد.
به عنوان یک رسانه حوزه بیمه، ضمن تبریک بابت همه این تلاشها و موفقیتها، آرزومند تداوم این حرکت سریع و رو به جلوی شرکت بیمه البرز، مدیران کارکشته و همچنین مدیر و همکاران روابط عمومی متخصص، حرفهای و جوان بیمه البرز هستیم. روابط عمومی که بدون اغراق میتوان گفت الگوی مناسبی برای بخش روابط عمومی همه شرکتها و سازمانهای فعال کشور است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
درحالی که با ورود نقدینگی جدید به بازار سرمایه، پیشبینیها از تداوم مثبت شدن بورس طی معاملات هفته جاری حکایت داشت اما در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، ۱۸ تیرماه) کاهش ۲۰ هزار واحدی شاخص کل و در تراز بورس به کانال ۲.۶ میلیون واحد تثبیت شد
وزیر امور اقتصادی و دارایی از موافقت خود با مهلت یک ماهه برای دارندگان خودرو که بخصوص در شرایط ویژه هفته های اخیر موفق به تهیه بیمه نامه اجباری شخص ثالث نشده اند، خبر داد.
حمیدرضا شیخی، مدیرکل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری، از عدم الزام به ارائه مستندات فیزیکی خسارت درمانی تا سقف 25 میلیون ریال به شرکت بیمه دانا که در سامانه داناپ بیمه دانا بارگذاری و ثبت شده اند خبر داد
صور کنید روزی برسد که همه خدمات مالی مورد نیازتان، از افتتاح حساب بانکی گرفته تا بیمه عمر و سرمایهگذاری، در یک جا و با کمترین پیچیدگی در دسترس باشد. این روزنه امید، همان چیزی است که مدل «بانک بانشورنس» یا تلفیق هوشمند بانک و بیمه به ارمغان میآورد؛ مدلی که در دنیا به عنوان یک تحول بزرگ در نظامهای مالی شناخته شده و ایران امروز بیش از هر زمان به آن نیازمند است
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.