به گزارش ماجرانیوز، شرکت بیمه البرز که در تیرماه سال ۱۳۳۸ توسط بخش خصوصی تاسیس شده و اکنون که بیش از ۶۴ سال سابقه فعالیت بیمهگری را پشت سر نهاده، در کمتر از یک سال اخیر در دوره مدیرعاملی موسی رضایی شاهد درخششهای خیره کننده بوده است.
بخش عمده موفقیتهای بیمه البرز مرهون هدفگذاری صحیح، برنامه ریزی مبتنی بر دانش و تجربه، تلاش شبانهروزی مجموعهای از افراد در سطح مختلف مدیریتی و شبکه فروش و نمایندگان قدرتمند است. در کنار این عناصر تعیین کننده که با ارائه محصولات و خدمات نوین و جذاب برای مشتریان برند بیمه البرز را نوسازی و جالب توجه کردهاند، حضور ذاکر تیموری به عنوان مدیر روابط عمومی در ترسیم تصویر واقعی و ارزشمند از این شرکت نقش مهمی ایفا کرده است.
تیموری که از جوانترین مدیران روابط عمومی کشور محسوب میشود طی چند ماه اخیر توانسته با فعالیتهای خلاقانه خروجی بسیار خوبی برای این شرکت بیمهای فراهم سازد.
شاید اگر بخواهیم مهمترین ویژگیهای روابط عمومی بیمه البرز طی یک سال اخیر را بررسی کنیم به این نتیجه میرسیم که نوگرایی در نحوه تولید محتوای خبری و تصویری و تبلیغاتی این شرکت بسیار چشمگیر بوده است.
در کنار خلاقیت و نوگرایی، به روز بودن و بهرهگیری از آخرین تکنولوژیهای ارتباطی و تبلیغاتی در شرکت بیمه البرز به چشم مخاطبان میآید. روزی نیست که در خروجی رسانهها شاهد انتشار تولیدات فاخر و جدید و دلچسب روابط عمومی بیمه البرز نباشیم.
بعد دیگر از چهره روابط عمومی بیمه البرز که چشم و ذهن مخاطب را در سیطره خود درآورده، چابکی و تحرک بالای آن، همگام با تدابیر مدیریتی مدیرعامل این شرکت است. به طور قاطع میتوان گفت که ذاکر تیموری و تیم همراهش در روابط عمومی این شرکت یک لحظه از همراهی و همقدمی با موسی رضایی جا نماندهاند.
کار کردن با مدیرعاملی که برای دستیابی به توسعه شرکت و پیشرو بودن در همه عرصه و پیشی گرفتن از رقبای قدرتمند، زمان و مکان برایش هیچ اهمیتی ندارد، کاری بسیار دشوار است، اما مدیر روابط عمومی این شرکت در کوتاهترین زمان ممکن نشان داده که میتوان کمک کار اندیشه و برنامهریزی دقیق مدیر عالی شرکت بود و روابط عمومی را به عنوان یک بخش مهم و تاثیرگذار در موفقیتهای شرکت سهیم کرد.
به عنوان یک رسانه حوزه بیمه، ضمن تبریک بابت همه این تلاشها و موفقیتها، آرزومند تداوم این حرکت سریع و رو به جلوی شرکت بیمه البرز، مدیران کارکشته و همچنین مدیر و همکاران روابط عمومی متخصص، حرفهای و جوان بیمه البرز هستیم. روابط عمومی که بدون اغراق میتوان گفت الگوی مناسبی برای بخش روابط عمومی همه شرکتها و سازمانهای فعال کشور است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
مشتریان حقیقی دارای دسته چک بانک صادرات ایران با مشارکت در دومین مرحله طرح «طنین چکنو» به قید قرعه از سقف بالاتری از تسهیلات ویژه این طرح برخوردار خواهند شد.
گروه خودروسازی سایپا با قدرت و برنامه ریزی تولید را ادامه می دهد و به زودی تمامی خودروهای تعهد شده تحویل مشتریان گرامی می شود.
سید باقر فتاحی، عضو هیأت مدیره بانک توسعه تعاون، در جریان سفر به استان کرمان و بازدید از منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهرستان بم، از یکی از شرکتهای خودروسازی بخش خصوصی فعال در جنوب شرق کشور بازدید کرد.
بانک ملت در فروردین ماه 1404 توانست در پنج سرفصل درآمدی بالغ بر 22.6 هزار میلیارد تومان درآمد در حساب های خود منظور کند.
شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.