به گزارش ماجرانیوز،در این جلسه مجتبی قناعتیان مدیر منطقه ضمن قدردانی از زحمات همکاران صف، هماهنگی بین شعب را ضروری دانست و بر تشکیل جلسات هفتگی مسئولین شعب با همکاران شعبه تاکید کرد.
قناعتیان همچنین با اشاره به اهمیت بازاریابی به عنوان ابزاری مهم در معرفی خدمات بانک به مشتریان و مراجعین گفت: همکاران باید بیش از پیش به موضوع بازاریابی و مراجعه تیم های بازاریابی به مراکز تجاری و شرکت های اطراف شعبه توجه داشته باشند.
مدیر استان بر حفظ نظافت و آراستگی فضای شعب و همچنین نظم دهی به فضای بایگانی تاکید کرد و حفظ آراستگی و پوشش همکاران را عوامل مهمی در جذب مشتریان و رضایت آنان دانست.
در ادامه آرمان امینی معاون منطقه ضمن بررسی دقیق عملکرد شعب تحت پوشش در تمامی حوزه ها، جایگاه کنونی شعب را در میان سایر مناطق به همکاران حاضر در جلسه اعلام کرد و از همکاران خواست تا با تلاش مضاعف در جهت پیشرفت شعبه خود و بانک ایران زمین گام بردارند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
سی و هشتمین دوره جشنواره بزرگ حسابهای قرض الحسنه پس انداز ریالی و ارزی بانک ملت با جوایز ارزنده آغاز شد.
بانک مسکن از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا پایان اسفندماه، مبلغ ۱۶۷ هزار و ۵۷۷ میلیارد ریال تسهیلات قرضالحسنه پرداخت کرد.
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: نگاه ما در سازمان بیمه سلامت، معطوف به رویکردی جامع بوده که پیشگیری را بر درمان مقدم دانسته و اصلاح سبک زندگی را به عنوان بستری اساسی برای ارتقای سلامت جامعه مورد توجه قرار میدهد.
پیرو انتشار خبری در پایگاه اطلاعرسانی صندوق بازنشستگی کشوری به تاریخ ۲۶ فروردین ۱۴۰۴، به نقل از مدیرعامل محترم آن صندوق، که حاوی نکاتی مهم درخصوص نحوه ارائه خدمات در چارچوب قرارداد بیمه درمان تکمیلی میان صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت بیمه ملت بود، این شرکت لازم میداند نکاتی را جهت شفافسازی و رفع برخی ابهامات مطرح شده، اعلام کند.