به گزارش ماجرانیوز، در این نشست لیلی نیاکان با بیان مقدمه و تبیین راهبردهای توزیع از جمله راهبرد انحصاری، راهبرد فشرده و راهبرد انتخابی، به ارائه تعریف، اهداف و کاربردهای دسترسی چندگانه پرداخت و تصریح کرد: با گسترش روشهای تعامل شرکتها با مشتریان از تماسهای متداول و حضوری گرفته تا تلفن اینترنت موبایل و شبکههای اجتماعی، تجربیات مشتری چند کاناله شکل گرفته است که در آن انتقال بین کانالهای ارتباطی به طور روان و بدون مشکل و با هدف ارائه نگاهی دقیقتر به مسیر ارتباطگیری مشتری انجام میشود. نیاکان در ادامه کاربردهای دسترسی چندگانه شامل ارتباط مشتریان در نقاط مختلف از طریق کانالهای گوناگون قبل حین و بعد از خرید یک محصول با شرکتهای بیمه، تمرکز بر حمایت از تعاملات فردی در تمامی کانالها و فراهم نمودن تجربه عالی برای مشتریان توسط بیمهگران و تقویت روابط بیمهگران با مشتریان را تشریح کرد. وی تنوع در نقاط دسترسی، بهبود تجربه مشتری، ادغام پلتفرمهای فناوری، شخصیسازی و تمرکز بر مشتری، نوآوری در محصول، رعایت قوانین و مقررات و امنیت و همکاری با شرکتهای فناورانه را از نکات کلیدی تحول چندگانه در فروش بیمه برشمرد و با بیان اهمیت راهبرد دسترسی چندگانه به کانالهای توزیع در فروش بیمه و رویکرد پاسخگویی شرکتهای بیمه به نیازهای مشتریان چند کاناله، به تشریح ادغام کامل کانالهای نمایندگی پرداخت. سرپرست پژوهشکده بیمه از دسترسی به بازارهای جدید، بهبود تعامل با مشتری، افزایش فروش، تحلیل دادههای مشتری و نوآوری در محصولات و خدمات به عنوان فرصتهای استفاده از کانالهای توزیع چندگانه یاد کرد و پیچیدگی مدیریت کانالها، هزینههای بالای پیادهسازی، تفاوت در تجربه مشتری، چالشهای فناوری و رقابت فزاینده را مهمترین چالشهای استفاده از کانالهای توزیع چندگانه برشمرد. نیاکان در پایان به ارائه پیشنهادات کاربردی برای صنعت بیمه پرداخت که از جمله آنها میتوان به توسعه استراتژی یکپارچه سرمایهگذاری در فناوری، آموزش و توانمندسازی کارکنان، تحلیل و ارزیابی مستمر و تمرکز بر تجربه مشتری نام برد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
بانک پاسارگاد با معرفی «پادچک»، گامی نوین در مسیر تحول بانکداری دیجیتال کشور برداشته و بار دیگر بر تعهد خود به نوآوری و خلق ارزش در ارائه خدمات مالی تأکید کرده است.
سال گذشته، سالی وحشتناک از نظر امنیت سایبری بود و تقریبا اطلاعات تمامی بانکهای دولتی، غیردولتی، موسسات مالی و اعتباری و حتی نئوبانکها توسط هکرها ربوده و بعضا در دارک وب و فضای مجازی منتشر شد؛ موضوعی که اعتماد مشتریان را از بین برد و حالا تنها باید نظارهگر فروش اطلاعات محرمانه خود در فضای مجازی باشند.
بانک صادرات ایران در آستانه روز بزرگداشت مقام معلم و در راستای اجرای تفاهمنامه ارائه خدمات بانکی و اعتباری به فرهنگیان محترم، «سپاس کارت معلم» را برای تمامی معلمان و فرهنگیان صادر و تحویل میدهد.
این شرکت در راستای تقویت پایه مالی و همچنین افزایش نسبت توانگری خود، تصمیم به افزایش ۴۰ درصدی سرمایه از ۱۰ هزار میلیارد ریال به ۱۴ هزار میلیارد ریال گرفته است.