به گزارش ماجرانیوز، در این نشست لیلی نیاکان با بیان مقدمه و تبیین راهبردهای توزیع از جمله راهبرد انحصاری، راهبرد فشرده و راهبرد انتخابی، به ارائه تعریف، اهداف و کاربردهای دسترسی چندگانه پرداخت و تصریح کرد: با گسترش روشهای تعامل شرکتها با مشتریان از تماسهای متداول و حضوری گرفته تا تلفن اینترنت موبایل و شبکههای اجتماعی، تجربیات مشتری چند کاناله شکل گرفته است که در آن انتقال بین کانالهای ارتباطی به طور روان و بدون مشکل و با هدف ارائه نگاهی دقیقتر به مسیر ارتباطگیری مشتری انجام میشود. نیاکان در ادامه کاربردهای دسترسی چندگانه شامل ارتباط مشتریان در نقاط مختلف از طریق کانالهای گوناگون قبل حین و بعد از خرید یک محصول با شرکتهای بیمه، تمرکز بر حمایت از تعاملات فردی در تمامی کانالها و فراهم نمودن تجربه عالی برای مشتریان توسط بیمهگران و تقویت روابط بیمهگران با مشتریان را تشریح کرد. وی تنوع در نقاط دسترسی، بهبود تجربه مشتری، ادغام پلتفرمهای فناوری، شخصیسازی و تمرکز بر مشتری، نوآوری در محصول، رعایت قوانین و مقررات و امنیت و همکاری با شرکتهای فناورانه را از نکات کلیدی تحول چندگانه در فروش بیمه برشمرد و با بیان اهمیت راهبرد دسترسی چندگانه به کانالهای توزیع در فروش بیمه و رویکرد پاسخگویی شرکتهای بیمه به نیازهای مشتریان چند کاناله، به تشریح ادغام کامل کانالهای نمایندگی پرداخت. سرپرست پژوهشکده بیمه از دسترسی به بازارهای جدید، بهبود تعامل با مشتری، افزایش فروش، تحلیل دادههای مشتری و نوآوری در محصولات و خدمات به عنوان فرصتهای استفاده از کانالهای توزیع چندگانه یاد کرد و پیچیدگی مدیریت کانالها، هزینههای بالای پیادهسازی، تفاوت در تجربه مشتری، چالشهای فناوری و رقابت فزاینده را مهمترین چالشهای استفاده از کانالهای توزیع چندگانه برشمرد. نیاکان در پایان به ارائه پیشنهادات کاربردی برای صنعت بیمه پرداخت که از جمله آنها میتوان به توسعه استراتژی یکپارچه سرمایهگذاری در فناوری، آموزش و توانمندسازی کارکنان، تحلیل و ارزیابی مستمر و تمرکز بر تجربه مشتری نام برد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
شرکت فولاد خوزستان، به عنوان یکی از پیشگامان صنعت فولاد کشور، با تدوین راهبردهای نوین و برگزاری دوازدهمین جلسه کمیته راهبری، گامی بلند در مسیر توسعه پایدار برداشته است.
بانک ملت در راستای تکمیل سبد محصولات خود، طرح گردونه را مبتنی بر قرعه کشی و بر اساس مانده حساب طراحی و ارائه کرد.
بر اساس آمار بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در پایان هفته آخر آبان ماه، با افزایش ۰.۶ درصدی به بالاترین میزان خود از ابتدای سال جاری تا امروز رسید.
مجمع عمومی فوقالعاده و مجمع عمومی عادی بطور فوقالعادهٔ شرکت معدنی و صنعتی چادرملو سهامیعام عصر روز چهارشنبه ۳۰ آبان با حضور ۸۱ درصد از سهامداران این شرکت در سالن مجتمع فرهنگی تلاش برگزار گردید.